![]() |
Nizlopi
Wie kent deze band/de muziek al?
En wat vind je er van? Voor diegene die het nog niet kent: JCB Song Verder vind ik 'Girls' ook een erg mooi nummer (y) |
beetje saai liedje. de tekeningetjes vind ik wel erg tof (Y)
|
Ik zie het steeds langskomen op MTV2 bij de 'Jamster' reclames, maar heb het nog nooit helemaal gehoord.
Het stukje dat ze voor MTV brand new laten horen klinkt wel behoorlijk vals eigenlijk. :s |
Citaat:
Maar dat terzijde, ik heb het wel helemaal gezien en ik vind de videoclip echt tof. Had het lied al eerder van iemand gekregen en dat engelse accent is heerlijk <3 En met clip is het wel leuker om te luisteren idd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken het sinds vanochtend en ik vind het eigenlijk wel heel erg tof.
|
Citaat:
(Luister nu ook (y) ) |
Ja ik ook. Eigenlijk wilde ik deze topic openen :o afijn :D
|
Ik ken het sinds gisteren en ik kom tot de conclusie dat ik de hype nu al irritant vind.
|
Citaat:
|
Die hype zit er inderdaad wel aan te komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En als het zover is vind ik het niet meer leuk :( |
Ik heb 'm nu gezien en vind 'm totaal Hype-onwaardig.
Liedje is eigenlijk maar saai en eentonig en de zang is slecht. En die clip is nou ook weer niet zo ontzettend leuk. |
Voor diegen die intresse heeft: op de site van Nizlopi staan ook wat nummers om naar te luisteren.
|
Up (Y)
Want de nieuwe single 'Girls' is uit en 25 April staan ze in de Melkweg. Wie gaat ze zien, wat vind je van de single? Vertel het allemaal :) |
Toffe singel, die JCB song trouwens ook. Ik ga helaas niet
|
Wah :confused: hoe lang is die JCB clip al uit? Ik meen me te herinneren dat ik 't ding een half jaar geleden al eens heb gezien ofzo. Zal wel niet kloppen dan.
Leuke clip. Aardig nummer. Maar om er nou hyperig over te gaan doen...net niet :) Maar das misschien ook omdat al die britse hypes me nou toch echt te veel zijn geworden. |
een clip als jcb valt opeens op en wordt als geniaal gezien tussen al die kutvideos die tegenwoordig worden gemaakt.
|
JCB Song was gister bij TOTP en het was live helemaal niet slecht. Best goed zelfs. Misschien dus nog een klein kansje dat het geen eendagsvlieg wordt.
|
wash away wash away the sound of all this sad days <3
ik hou van die stem. en de liedjes. tof :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |