![]() |
Wanneer komt het nieuwe album van K-otic uit?
:confused: weten jullie da? Want die wil ik graag hebbuh!!!
|
ja ik zou hem ook heel graag willen hebben want ik vind ze echt zwaar roeleren! :rolleyes:
No offense ;) |
kijk maar op hun domme site, zal je wel genoeg vinden :rolleyes:
slotje |
Citaat:
|
hopelijk nooit <punt>
|
NOOOIT hoop ik gheehehe :D
|
uhhh ik geloof dat je de enige bent die t wil weten?
check anders www.k-otick.nl ofzo en ga eens betere muziek luisteren! |
hopelijk sterven ze allemaal uit
|
Ik hoop dat hij binnenkort uitkomt, gaan ze weer touren, koop ik GVD alle kaartkes en verkop ik die zooi aan die trendy teeringkuttige hitzone wijfies
|
aangezien ik in K-otic zit, weet ik het wel
we gaan binnenkort weer optreden in het Gelredome en dan gaan we met zijn allen tegelijk zelfmoord plegen op het podium, hopend dat alle fans mee doen. Want dat is wat we graag willen, dat ze worden als ons!! jippie! glorie!!! asl gastartiest hebben we Sita en die slachten we eerst op het podium, gave show word het... :rolleyes: de cd komt daarna uit, het word een live cd |
22 juli
|
heel stoer en vooral volwassen om het enthousiasme van dat kind over deze cd zo de grond in te stampen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij was het simpeler geweest om gewoon te zeggen wanneer hij uitkwam, en dan gelijk er een slotje op doen. dan had een zeker persoon zich niet aan de loze reply's geïrriteerd
|
Citaat:
|
Kuttopic.
|
mijn post is weg!
|
vind k-otic niet zo goed, vind het meer cha-otic
en ze waren toch uit elkaar? waarom laten ze het er niet gewoon bij? het zal dan wel.. maar voor mij hoeft het niet :| |
joss_2008 hoeft van mij ook niet zo nodig.
|
:|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |