![]() |
Als jouw leven op een schilderij staat, wat staat er dan op?
Bij mij een zelfprotret en ik kijk ergens naar ofzo of heb iets in mijn hand :) (y)
|
chaos, grote chaos ;)
oh en het liefst in mooie warme kleuren. |
een bos
|
Een tafel met daaromheen een stuk of 12 mensen.
|
Mijn avatar.
|
Liggend onder een boom op een heuvel starend naar een blauwe hemel met mooie wolken waarop ik m'n fantasie los kan laten gaan.
|
Ik ,me paard,schildpadden en my friends :o
|
metaal
bloed hersens choas lichtpuntje stof mooie vrouwen bier leren jack *wijkt volledig af van originele idee* |
een groot meer en 1 verlaten steiger.
|
een r0r1 in een schooluniform
|
Een slagveld bezaaid met lijken.
|
Dat is een spierwit doek met een rode stip erin. Rechtsonder in de hoek.
|
Het zou sowieso een schilderij zijn vol tegenstellingen, simpelweg omdat mijn hele leven dat is.
Ik wil zelf ooit nog eens een zelfportret maken waarbij ik een lange weg inkijk over toppen en dieptepunten, met warme kleuren en hele killen. Met 1 tranend oog (van verdriet/geluk), maar met een stralende lach vol optimisme. "We hebben het toch mooi maar gedaan". Ik zou het belangrijk vinden dat er in dat geval mijn waardering en liefde voor het leven naar voren wordt gebracht. Maar of dat ooit allemaal op 1 doek haalbaar zal zijn, betwijfel ik. :bloos: |
Citaat:
|
Een Fantablikje met de smaak red fruit. :evil: :mad: :o
|
Citaat:
Ben ik nou de enigste die dit leuk vind ;) |
Hooguit de enige.
|
Ik ben dat ene vuiltje, dat scheurtje, die onvolkomenheid.
|
Een soort dingetje.
|
Ik ben het fascinerende.
|
ik in een zaal vol feestende mensen..
|
Citaat:
|
Mijn leven past niet op een schilderij.
Maaaaar, als het moet, zou het waarschijnlijk een donker schilderij moeten worden. Donkere kleuren met af en toe einden hele vrolijke kleuren. Zoiets, ik kan het gewon niet uitleggen |
Veel geel. ;)
|
Veel lichte kleuren. En verder moet ik het nog bedenken.
|
Een mix van deze:
http://www.public.iastate.edu/~hoyj/jpg/magritte.jpg en deze: http://www.washacadsci.org/flowers/p...onet.large.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fiets
|
een hunk :bloos:
|
Nou ik hou van mensen, dansen en lekker eten, dus vul maar in.
Misschien een dansend stuk taart op pootjes met wat mensen eromheen.......... :| |
Citaat:
|
Mijn schilderij is abstract. In het midden een zwarte stip, omgeven met donkere bruine, blauwe en grijze vage vlekken. De rest als achtergrond heeft felle kleuren, geel en licht blauw.
|
Gewoon een portret van mij.
|
Ik zou het echt niet weten :confused:
|
Citaat:
|
bloemetjes, lachende kinderen, vliegende mensen, volkswagen spijlbus, liefde, paarse met andere warme kleuren, afrika en een heleboel geluk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar houdt de zon wel van jou? :o |
Helemaal niets, en dan mogen hippe mensen zeggen hoe goed en bijzonder het wel niet is.
|
heel veel vlekken met een grote vlek in het midden met een aparte kleur.. :P
of een doolhof met in het midden een groep mensen die het gezellig hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonzeeregenboogindenacht.
|
Een wirwar van allemaal kleine dingen die waarschijnlijk voor bijna niemand een betekenis hebben, maar voor mij wel.
|
Scherven zwart, rood en links een streepje groen.
|
|
Citaat:
als je ze nu een beetje anders plaatst, dan heb je 'n Belgische vlag :o |
een dansende ik met een psychedelisch(?) drugsgebeuren om dr hoofd ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |