![]() |
Parkeerplaatsje Utrecht
Weet iemand een buurt in Utrecht waar je kan parkeren en dicht bij de Vreeburg is (of met het openbaar vervoer netjes te doen is)?! Ik heb geen zin om voor een hele dag te betalen, want we staan er van s morgens vroeg tot `s nachts 3 uur..
Al is het maar een straat, navigatie doet de rest:)! Alvast bedankt! |
Zul je toch moeten betalen, het is daar allemaal betaald parkeren, ook in de straten die erbij (of iets verder weg) liggen.
Het beste kun je em sowieso in een parkeergarage zetten, heb je ook minder kans dat je auto opengebroken wordt. |
owk.. mm maar zijn die 24 uur open?! en welke raad je aan?! en graag een dichtsbijzijnde straat bij de garage?!
|
Er zijn er wel een paar die 24 uur open zijn, maar ik heb geen idee waar die zitten. Ik parkeer altijd gewoon bij mijn vriendin voor de deur, wat overigens ook betaald parkeren is.
Misschien even op www.utrecht.nl kijken of iets dergelijks? |
parkeer gewoon in een parkeergarage, das sowieso veiliger voor je auto.
|
Ja denk dat ik hem in Hoog Catherijnen zet, kost wel een euro of 20 dan maar goed :).. Beter dan straks geen velgen of auto meer..
|
Parkeer bij Utrecht Lunetten en neem vanaf daar de trein...
|
Maar om 3 uur 's nachts kom je met de trein niet meer in Lunetten.
Je moet uberhaupt niet met welk OV dan ook om 3 uur 's nachts proberen bij je auto te komen. Gewoon op loopafstand neerzetten dus. Ik adviseer Paardenveld, iets verder weg dan Hoog Catharijne, maar nog steeds minder dan 5 minuten lopen, en goedkoper dan HC. |
Achter/naast de Hogeschool Utrecht locatie Nijenoord. Daar zit je echt net buiten de betaald parkeren-zone (andere kant van het spoor is betaald) maar er is toch altijd plek zat. Vanaf daar rijden er heel veel bussen naar het centrum (lijn 6, 7, 16 en 36. bijelkaar geloof ik 20 bussen per uur overdag). Je moet dan alleen even kijken of de bussen 's nachts ook rijden. Anders is het vanaf de vredenburg ongeveer een half uurtje lopen (hooguit 40 min.), mits je nog nuchter bent. En de BOB zal de weg ook nog wel terug kunnen vinden, aangezien je alleen maar rechtdoor moet.
|
Volgens mij rijden de bussen daar maar tot 0:35, in ieder geval zeker niet tot 3 uur. Maar goed, het is maar wat je voor gratis parkeren over hebt he ;)
|
Ja kan beter de auto in een buitenwijk zetten en snachts 10 euro voor een taxi betalen dan de auto in een parkeergarage te zetten.
|
Citaat:
ooit een auto op vier blokken zien staan ? en je dan vervolgens afgevraagd wat er toch gebeurd zou zijn met de wielen ? |
Citaat:
De buurt waar ik het over heb valt nog wel mee, zeker als je je auto in een woonstraatje parkeert kan er weinig misgaan. Zoals Dukko zegt kun je altijd een taxi voor 10 euro terug nemen als er geen bussen meer rijden. Dat is goedkoper dan 2 euro per uur (of meer) aan parkeerkosten betalen. Disclaimer: Deze post is geheel op eigen risico van de lezer te interpreteren, ik ben niet aansprakelijk voor evt. geleden schade. Lezer dient dan ook zelf de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen als het vergrendelen van de auto en het niet achter laten van waardevolle voorwerpen in het voertuig |
Citaat:
|
Citaat:
|
3 uur 's nachts... redelijk normaal dat een parkeergarage dan dicht is. Of raad jij de TS aan om lekker tot 7 uur 's ochtends (misschien een uurtje eerder of later) te gaan staan wachten voor de deur van de parkeergarage.
|
dr zijn zat garages die gewoon 24h per dag open zijn.
|
Heb je er weleens aan gedacht dat je bij een parkeergarage een avondkaart/dagkaart kunt kopen voor 1 tarief? Zou eerst even daar naar kijken. Ik zou sowieso mn avond niet zo laten beheersen door het parkeren van mn auto. Wat een gedoe :D
|
Citaat:
|
Citaat:
(daarnaast, 500 euro voor 4 velgen+banden is gewoon goedkoop.) |
Citaat:
|
En is het nog gelukt :p
|
Citaat:
|
Citaat: