![]() |
Hoofdpijn..ai ai ai
Kiekeboe iedereen....
Ik zit al een goei week met barstende hoofdpijn :( Ik ben naar de dokter geweest en die heeft mij oppervlakkig onderzocht en geconstateerd dat ik een kopvalling heb... Hij heeft mij antibiotica voorgeschreven en die is reeds op nu, Maar ik zit nog steeds met barstende hoofdpijn... Wat moet ik nu doen.... :s Terug naar dokter??? |
wtf is een kopvalling? :)
|
Citaat:
eh.. nieuwe antibiotica halen? |
kopvalling is een verkoudheid dat zich vooral in de streek neus keel bevind geloof ik, maar waardoor je zwaarhoofdig bent en hoofdpijn enz ...
Wordt in het vlaams toch vaak gezegd, maar antibiotica vind ik toch maar raar hoor ... Ik zou eerder vragen om pilletjes tegen de verkoudheid ( zo iets tegen hooikoorts werkt tegen de neusloop normaal) en dan dafalgan of iets dergelijks voor de hoofdpijn, desnoods met codeïne, maar toch geen antibiotica :confused: |
Citaat:
|
Ik ben iig van mening dat artsen veel te snel antibiotica geven. Ik had het in dit geval denk ik niet zomaar genomen. Ik wil eerst zeker weten dat ik een bacteriële infectie heb en dan ook zeker weten dat het niet zomaar over kan gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Antibiotica zijn zeker geen tovermiddel en terughoudendheid is inderdaad geboden. Maar aangezien er een boel patiënten zijn die denken dat ze weten wat goed voor ze is omdat ze dat van de buurvrouw gehoord hebben die gewoon eisen van de arts dat hij/zij ze een pillenkuur mee naar huis geeft. |
Citaat:
|
Als dit zoiets is als een voorhoofdholteontsteking of zo, dan stomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |