![]() |
wat nu????
help mense... ik vind een jongen egt heel leuk... en hij mij... we hadden al een keer bijna maar hij flaste mij... nu zoenen we weer en alles...duz.. ik probeerde hem duidelijk te maken dak m leuk vond zei ik da we btr vrienden konden blijven...w at nu???
|
Euh.... Hij flaste jou?
En dat is trouwens niet het enige wat in niet te snappen vind aan jou verhaaltje... |
...duz.. ik probeerde hem duidelijk te maken dak m leuk vond zei ik da we btr vrienden konden blijven...w at nu???
dusss om m duidelijk te maken dat je m leuk vind, zeg je dat jullie beter vrienden kunnen blijven (??) rightt...ok...heel duidelijk dit ja |
:confused:
|
kdenk da je betr vrinde kan blijvn
|
|
hij is je aan het playen
als je dat oke vindt ga je ermee door en anders stop je ermee simpel |
Ik weet niet wat flashen is, maar het klinkt niet best..
Volgens mij kun je je tijd en moeite beter steken in jongens die jou ook leuk vinden (en in school). Deze jongen kan jou blijkbaar makkelijk krijgen, omdat jij hem leuk vindt. Maar vindt hij jou ook (net zo) leuk? Ik denk het niet. |
Jezelf registreren op sugababes en daar de vraag nog eens stellen, yo.
|
ik snap eerlijk gezegd vrij weinig van je verhaaltje :S
|
Om te beginnen wat Pannekoeketrut zegt. :D
Verder: als iemand je leuk vindt dan flast ie je toch niet? (Voor zo ver mijn kennis wat betreft de betekenis van 'hij flaste mij' klopt dan iig.) Verder begrijp ik ook niet goed waarom je als je hem duidelijk probeert te maken dat je hem leuk vindt zegt dat je beter vrienden kunt blijven. Of bedoel je wat anders? Wat je nu moet doen weet ik wel: je bericht opnieuw typen in normaal Nederlands, zodat iedereen het gewoon begrijpt. |
Citaat:
|
Flashen, volgens mij betekent dat tegenwoordig iets als in de zeik nemen of iemand gebruiken. In mijn tijd... :(
|
flashen is belazeren
|
Citaat:
|
Ehh gwn met hem praten? Of hem gwn terug playen? Of gwn niks meer doen? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Flashen betekent in België "je blote borsten laten zien" (zoals "moonen" betekent "je blote kont laten zien"). Als ie dat deed, zou ik hard weglopen, want jongens horen geen borsten te hebben :eek:
|
Citaat:
OT: meisje, je wordt bij de neus genomen, in de hoop dat jij voor een paar breezertjes met die man het bed induikt. Trap er maar niet in |
Citaat:
ik ga ff dit door de vertaamachine gooien :evil: ik ben benieuwd wat die ervan bakt :D |
startpost:
help mense... ik vind een jongen egt heel leuk... en hij mij... we hadden al een keer bijna maar hij flaste mij... nu zoenen we weer en alles...duz.. ik probeerde hem duidelijk te maken dak m leuk vond zei ik da we btr vrienden konden blijven...w at nu in t engels: help mense... I find a boy harrow very nice... and he me... we had already a time almost but he flaste me... now we kiss and everything... duz.. I tried make him clear roof m. nice found I da said we btr friends could remain... w ate now engels terug in de vertaalmachine: hulp mense... Ik vind een jongenseg zeer aardig... en hij me... wij had reeds een tijd bijna maar hij flaste me... nu wij kust en alles... duz.. Ik probeerde maak hem duidelijk dak m. aardige gevonden I DA zei wij btr vrienden konden blijven... w at nu ik vind de uiteindelijke versie duidelijk dan de eerste :D ontopic: als het echt is, en geen lurk, dan is die kerel dus een zakkenwasser, en moet je m lozen. maar ik geloof t niet echt.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
:o
|
Citaat:
dacht ik ook aan blote borsten |
Zo, lol weer gehad :D
@TS: als je wilt dat je topic weer geopend wordt moet je me maar pmen met een normaal getypte openingspost :) Succes |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |