![]() |
Sex and the City
Hey wat vind je nou van SatC? En beter; wat is je favo quote of scène :P (zitten er namelijk een hoop lollige tussen)
Mijne: Charlotte: Is your vagina listed in the New York City guide books? Because it should be - hottest spot in town. Always open. scène: Samantha: I'm dating a guy with the funkiest tasting spunk... [Charlotte storms out of the coffee shop] |
SATC is zo 2005
|
Citaat:
maar er was nog wel een topic erover, maar of die nog up2date is... ontopic, leuke serie, sarah jessica parker, mn favo, dan charlotte ja, dan kim catrell |
volgens mij is het laatste topic hierover uit oktober 2005, dus deze kan wel open blijven.
Ik heb het nooit echt gevolgd, maar wel bijna alles gezien geloof ik, door de 8 uur herhalingen op net5. Maar toen het laatst weer werd uitgezonden vond ik carrie echt ontzettend irritant. |
Ik heb het een paar keer gezien, ik vond er echt geen klap aan.
|
Alsof iemand behoefte heeft om de theezakjes van sarah jessica parker te zien. :rolleyes:
|
Jaloers? :rolleyes:
|
Echte mannen kijken geen Sex and The City. Domme serie.
Spoiler
|
Was dat een spoiler? :confused:
|
Citaat:
|
Mijn huisgenootje heeft alle 6 series op dvd, dus nu kijk ik alles chronologisch. Ben nu bij serie 3, hehe. Vind Carrie altijd wel schattig, Charlotte aandoenlijk en Samantha erg grappig.
Charlotte: What am I going to tell my kids? "Well, mommy really wanted to get married so she asked daddy and daddy said 'Alrighty'." Samantha: You dated Mr. Big. I'm dating Mr. Too Big. |
Ik heb de box. Ja. En soms kijk ik alles weer in 1 week ofzo, en dan heb ik het wel weer een tijdje gehad. Vooral Carrie met haar semi-filosofische gezeik op die laptop elke keer. Maar hee, het blijft lekker om naar te kijken.
|
Eén van mijn favo series. Heb alle seizoenen op dvd :)
Heb niet echt favoriete quotes ofzo. Ik vraag me af: is t wel nuttig om hier nog een topic over te hebben? Naja goed, maakt ook niet uit. Het blijft leuk om te kijken. Ik vind Carrie juist wel erg leuk. Ok, ze kan af en toe zeiken en irritant zijn, maar dat maakt haar juist Cárrie :p Verder vind ik Miranda de coolste. Samantha is ook geniaal. Charlotte vind ik maar een zeur, maar wel leuk, zeker in de latere seizoenen wordt ze leuker :) |
Honey! They don't call it a job for nothing!
(Samantha, you gotta love her :D (y)) |
Citaat:
Samantha: my nipples are getting hard just thinking about him. of die aflevering waarin carrie bij big blijft slapen en een scheet laat en vervolgens hoort ze de scheet steeds in haar hoofd...zo geniaal (y) |
Een slechte columniste met een stel nog plattere types dan zijzelf als enige vrienden, waaronder het irritantste mokkel dat ooit de televisiewereld bewoonde (Samantha).
En maar lachen, die vrouwen. Plat, boers vermaak en nog eens onleuk ook. |
Ik vind het geweldig vermaak. Moet ook altijd zo heerlijk lachen om samentha. En Charlotte altijd maar op zoek naar de ware! :)
Wil ze allemaal graag nog in de box hebben :o Net als alles van Will & Grace (y) ,.....Dawsons Creek heb ik al...woei! |
Ik wil ook nog ooit een dvdbox kopen van SATC en van Wil&Grace, maar ook friends, charmed, gg, oc, oth, dh, lost, hihi
|
Citaat:
|
Die schoenendoos, zit daar nou echt alles in wat er op dvd te krijgen is? Ik heb 'm vrij goedkoop gezien [115 euro ofzo] :eek:
|
Volgens mij bevat die doos 5 seizoenen maar is er ruimte overgehouden voor de 6e. Doos kwam uit toen het laatste seizoen nog uitgezonden werd. Ofzoiets. Geloof ik.
|
Juh, heb de shoebox enzo.
Het zijn inderdaad een stelletje mutsen, Carrie is een zeikwijf, maar dat maakt het juist leuk. Leuke quotes: Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar Charlote en Trey zaten bij de relatietherapeut en die zei dat ze hun geslachtsdelen een naam moesten geven. Trey: "Are you quite sure you went to Yale?" Samantha kwoots: "I think I have monogamy. I must have caught it from you people. " "I'll tell you how to babyproof. Use a condom!" En: Doctor: "Your right ovary has stopped producing eggs." Miranda: "Is it possible it's just on strike? " En jah, zo kan ik nog wel even doorgaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |