![]() |
illegaal downloaden
hallo allemaal
wie weet er nog argumenten voor het legaliseren van het downloaden van muziek en de verspreiding ervan? we hebben al: -het is goedkoop -de overheid vedient ook nog geld dmv van verkoop cd-branders etc. -je muzieksmaak wordt verbreed -artiesten zien het zelf als een middel om bekend te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: *klik* |
Citaat:
Ik vind het erg moeilijk om argumenten voor te bedenken. Ze zijn in mijn ogen allemaal erg zwak :| |
Citaat:
Dat je muzieksmaak verbreed wordt zal natuurlijk wel, maar de muziek stopt, voor een groot deel, wanneer er geen geld meer binnen komt. Denk je dat er uberhaupt nog iets geproduceerd gaat worden als er echt niets meer aan verdiend wordt? Je laatste 'argument' is misschien wel waar, maar het heeft weinig met de discussie te maken. Artiesten zullen vast wel wat tracks op het internet gooien. Het is inderdaad een prachtig medium om bekend te worden maar op een gegeven moment moet er wel geld binnen komen. Je kan wel elke artiest 'overheids-steun' geven, maar waar komt dat geld dan weer vandaan? |
Ik denk dat de overheid blijer is met een dvdtje die 19,95 kost en waar 19% belasting op wordt geheven dan met een paar goedkope cdbranders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |