![]() |
Het grote pimp-topic
Ok, ik heb het net verzonnen, dus als het niks is of al bestaat, gooi maar dicht. Het idee is dus dat iemand iets roept en dat de volgende dat dan gaat pimpen en die weer iets nieuws roept etc.
Ik verveelde me dus heb zojuist een geodriehoek gepimpt... http://img.photobucket.com/albums/v6...oekgepimpt.gif Uhm... heeft er iemand zin een appel te pimpen? |
Een geodriehoek is enkel bedoeld om de schone kunst der wiskunde te bedrijven. Met andere woorden, je hebt 'm verneukt. :(
Ik heb wel een appel, maar hoe kan ik die eh, pimpen? |
Kansloos topic
|
gaaf topic
|
Waarom gebruiken jullie niet de de-vorm van het bijvoeglijk naamwoord? :|
to·pic (de ~, ~s) 1 onderwerp van gesprek |
Citaat:
daarom :confused: |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil graag een gepimte koe zien
|
Citaat:
http://www.pixpond.com/1/2931nu.jpg |
gepimte hondenpoep
:bloos: :cool: |
Citaat:
Een Engels leenwoord neemt het geslacht over van een naastgelegen Nederlands woord, als dat bestaat. Het gaat hierbij om de naastgelegenheid van het rechterdeel. Naastgelegen moet als volgt worden gepreciseerd: a De betekenis moet een zodanige overeenstemming vertonen dat ten minste een subset van de referenten samenvalt. Shirt en schort voldoen bijvoorbeeld niet aan deze voorwaarde. b Op voorwaarde dat aan (3a) is voldaan, speelt de vormovereenkomst een rol. Dat wil zeggen dat de klinkers mogen verschillen, maar dat de medeklinkers gelijk moeten zijn. Enkele uitzonderingen zijn daarbij toegestaan. Zo mag de Engelse gh in het Nederlands een ch zijn. (Let er wel op dat het bij samenstellingen steeds gaat om de gelijkheid van het rechterdeel.) Bijvoorbeeld: het pocketbook vanwege het boek, het clipboard vanwege het bord, het copyright vanwege het recht, het science park, vanwege het park. true maar in ditgeval is het vrij terrecht :p |
hahah, hip topic :D
|
Citaat:
|
Als ik thuis kom ga ik het forum is even pimpen :cool:
|
Citaat:
Beetje crappy nog, maar lijkt al wel ergens op :) Als ik thuis kom ga ik wel ff verbeteren :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Best aardig topic eigenlijk :D
|
kijk, schijnbaar is het zo gay nog niet.
maar ik ga geen hondenpoep pimpen, dan moet ik er te lang naar kijken en is mijn eetlust verpest. |
Citaat:
Flauw |
Een echte held pimpt Hecate Enthroned.
|
Wat een geweldige kunstwerken allemaal....
|
Ben dus niet de enige die twijfelde over het geslacht van topic.
|
haha Cesar haha :D
|
up?
wie pimpt wat? |
ik niet :|
|
|
Citaat:
|
Nee. :( Ik ben op het moment inspiratieloos.
|
Citaat:
|
Wat een enorm onboeiend klotetopic.
En het moet dood. |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |