![]() |
Homo, Bi Of tog Hetero?
Wat vinden jullie van Homoseksuelen?
Geef hier je mening... Ikzelf ben lesbisch en ik vind dat iedereen Homoseksuelen moet accepteren. We zijn net als alle anderen. Ik vind ook dat ze niet moeten denken dat je op ieder meisje of jongen verliefd kan worden, want een hetero word tog ook niet op iedereen verliefd? Ik wil graag jullie mening horen. |
blablabla uitgekauwd onderwerp
Ik heb een ontiegelijke hekel aan homo's! :rolleyes: |
Citaat:
Tja, die accepteer ik natuurlijk niet. Citaat:
Citaat:
|
Been there, done that. Like a million times before.
|
bi, en ik vind dat dat voor iedereen anders is, al wil ik er bij zeggen dat een homo/bisexueel ook gewoon een mens is, net als elke andere hetero. dus iemand niet aardig vinden omdat hij/zij "anders is" = raar. mensen moeten stoppen anderen in hokjes te zetten.
zoiets? |
Citaat:
Verder...je bent inderdaad niet "zoals alle anderen"..dat is niemand. We zijn allemaal uniek en homoseksuelen zijn nog unieker, zogezegd. Btw, gebruik de zoekfunctie (n) |
Citaat:
|
hamas hamas, en dan nog wat met homo's en aardgas ofzo
ik sympathiseer met el moumni, nou tevreden? |
btw
je moet niet zo'n probleem maken van het feit dat een mens ook homoseksueel kan zijn en dat sommige mensen hier niet mee om kunnen gaan. Jij kwam uit de kast, bent happy en vooral: Het komt voor. punt. |
Ik vind het best dat jij homoseksueel bent. Maar verder ken ik je ook niet. Ik vind dat homoseksuelen niet in de gevangenis gegooid mogen worden, omdat ze het zijn, maar dingen zoals: 'doe aardig hij/zij is homoseksueel' hoeft nou ook weer niet... (als je dat met accepteren bedoelt)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enne, what about gewoon nieuwsgierig naar een keer n ervaring op seksueel gebied met hetzelfde geslacht... ???
|
Citaat:
|
Citaat:
meestal hebben die worsten, maar soms ook niet |
Onze hema heeft worsten, maar die zijn vies, want die worden door iedereen aangeraakt. :( Helaas hebben ze geen slagroomtaartjes, want dan zou er te veel concurentie zijn tegenover de twee bakkers. :) Het is sowieso een kleine hema, dus je moet er niet te veel van verwachten. ;)
|
Citaat:
|
homos(n), lesbo met mannelijke trekjes (n), jonge hippe-knappe-altijd-geile-breezah-chix die denken dat ze lesbo zijn, big up(Y)
|
Een toghetero, is dat een heel speciaal soort?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Homo's gaan naar de hel
:rolleyes: |
Citaat:
Dit is gewoon een onzintopic, aangezien we anno 2006 een homohuwelijk hebben mag je veronderstellen dat homo-emancipatie ver genoeg gevorderd is in Nederland om nou gewoon te kappen met het "accepteer ons eens, boo fucking hoo" gezeik. Punt. Gewoon je waffel houden en net zo meedoen als de rest. |
Citaat:
beetje tegenstrijdig. |
Citaat:
|
ik vind het pas dom als mensen zegge, neit naast die zitte hij/zij is homo, als je hetero bent dan pak je toch ook niet degene die je tegen komt...
en waarom zou ik er problemen mee hebben als iemand homo is, lekker dom als je een hekel aan ze heb, want 35% van de mensen in homo, dus vast ook iemand uit jouw vrienden/familie kring... |
Ik ben zelf nog op zoek naar mezelf, en ik moet zeggen
soms ben ik zeer geintresseerd en wou ik dat ik bi ben maar soms denk ik, och ja waarom verkakker zijn van de maatschappy:s. |
Citaat:
Nee, hetero's pakken inderdaad alleen degenen die ze niet tegenkomen. |
Citaat:
Overigens, het is niet echt een keuze die je maakt ofzo. 'Ik wil wel homo zijn, maar ik doe het toch maar niet, omdat het niet in de maatschappij past.'. Bullshit. |
Citaat:
|
ze doet ook vmbo, de vieze pot :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat deze topic nog steeds open is :P
|
Lekker belangrijk, hetero, homo, lesbo, bi, zolang ze maar niet voor mijn neus lopen kleffen (nee, ook de hetero niet).
Als je maar gelukkig bent |
Ik heb een verschrikkelijke afkeer van homo's. :)
|
Citaat:
|
ik hou van tinky winky, handtassen, make-up maar homo's nee bah dat kan echt niet meer in 2006
|
Niks mee :D
|
nou nou nou nou. Wel weer leuk geweest zo he :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |