![]() |
Wat vind jij van je vader/moeder/zus/broer enz?
Spui al je familiegal!
|
Ik vond de autosleutels van mijn moeder.
|
Citaat:
alweer een familietopic? |
Citaat:
|
Ik vind ze allemaal prima. :)
|
Ik mag ze allemaal, alhoewel m'n vader soms echt verschrikkelijke humor heeft :( En ik heb twee oudere zussen -> kleren lenen :) en ik kan het ook goed met ze vinden
Ik ben wel tevreden :o |
O ja, m'n moeder weet sinds kort hoe internet werkt en nu is ze niet mee van de computer af te slaan :(
|
Ik vind m'n moeder lief want ze blijft maar vragen of het wel met me gaat, en m'n zusje maakt me aan het lachen :)
|
Vader = lief
Moeder = heel lief Oudste broer = lief Jongste broer = wordt steeds liever |
allemaal gewoon aardig.. :P
|
Ik vind ze wel dolletjes. :)
|
gaat enge mensen uit hasselt helemaal niks aan http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Mijn pa en ma zijn lief ja, kan me geen betere ouders wensen.
En met mijn zusje kan ik ook heel goed opschieten, al is ze af en toe irritant (lees: te blij) maar dat is iedereen wel eens he. |
Ik ben wel tevreden hoor. :) meestal dan
|
ik heb 1 broer, en dat is een domme lul.
|
mijn ouders zijn wel ok. mijn broertje had wel wat makkelijker in de omgang mogen zijn, maar die is ook geestelijk gehandicapt dus het zat er wel aan te komen dat dat niet zo zou zijn :s
|
Vader - Kan ik wel wurgen
Moeder - Lief Broertje - Wel oké |
Ehm.
wat een confronterende vraag :( |
Vader woont in Limburg
Mama: Lief en zwanger momenteel. haar vriend: Prima kerel Broertje: Blijft een etter maar ik hou wel van 'm |
Mijn vader: lijkt op mij, hou heel veel van hem en hij is lief
Mijn moeder: is leuk voor de oppervlakkige dingen Mijn zusje: is eigenlijk sowieso niet leuk, maar soms kan ik ook wel weer lol met d'r hebben |
Ik moet het er mee doen, en dat gaat heel behoorlijk.
|
M'n broer is iig vervelend nu...
|
allemaal tuig
|
Ik heb een hele lieve familie. Af en toe (zoals nu) wat ruzie met m'n vader, maar hij blijft een lieverd. (y)
|
Citaat:
|
vader = lief
moeder = lief zus = lief maar soms wel erg verwend en raaaar :o |
Ik ben tevreden met ze.
|
vader = is hemelen, mogen zijn ziel rust vinden
moeder = kutwijf om alle denkbare redenen zus = topwijf, ga ermee samenwonen |
Citaat:
|
Ik hou van iedereen (al is m'n broertje soms vrij irritant :p)
|
Moeder: supermens
Vader: nooit gekend Geschwester hab' ich nicht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Papa = de liefste man op deze hele aardkloot
Mama = niet echt vriendelijk (zacht uitgedrukt) Broer = topgozer :) |
momenteel benk ff pissed op mn ouders.. :P
|
Citaat:
|
Ik haat ze allemaal. Alleen m'n tweelingzusje haat ik af en toe niet.
|
Citaat:
|
Ik had ook dat probleem, maar ik heb m'n moeder overtuigd zelf een computer te kopen, en nu wordt de internetverbinding gedeeld. (y)
|
Mijn moeder al een tijdje en praat irritant en drents tegen me op msn. :o Daar gaat dus voor eeuwig de blok op.
En verder mogen ze van mij ook verhuizen. |
Mijn moeder zit altijd tot laat in de nacht computerspelletjes te spelen (Zuma). :o
|
Mn moeder is een schat, ben gek op dr.:). Al hebben we best vaak ruzie (nja meer meningsverschillen en korte ruzies) omdat we allebei nogal opvliegend zijn en gewoon botsen, maar ook veel lol samen:).
Mn vader, tsja haten is misschien wel heel erg, maar ik heb een ontzettende diepzittende hekel aan m. ooh ik heb ook nog een ontzettend lieve en leuke en vooral hippe oma:d. En mn opa is lievig(Y) ben enig kind dus voor de rest niets te melden:p |
Ik heb niets met mijn ouders, nooit gehad ook.
Ze wonen 100 km. van me vandaan (of ik eigenlijk van hen) en zie ze eens in de zovel weken, meer dan genoeg. Mijn vader is manisch depressief en heeft een gokverslaving maar doet zijn best om aardig te zijn (dat is ie tegenwoordig ook wel maar omdat er nooit een band is geweest kan ik er moeilijk mee omgaan). Mijn moeder is vreemd, en dat is nog zacht uitgedrukt. Ze is wereldvreemd, ziet de wereld als een groot sprookjesbos met een paar slechterikken waar je je voor af moet schermen. Echt, ze is zo níet werelds, ze is in haar sprookjestijd blijven hangen. Voor jónge kinderen de ideale moeder/oma maar na een paar jaar groei je er boven uit.. Broer en zus zijn lief, ben een nakomertje (11 en 16 jaar verschil) dus zijn altijd een beetje over me aan het moederen geweest, dat was wel leuk. |
pa=dood
ma is ok zusje is wel lache; levende boxbal (maar zo gebruikt zij mij ook :evil: ) oudtante: tis dat ze de rekeningen en autos betaald, anders mocht ze mn pa achterna oma: wel chill. |
me vader overledenm, maar kon erg goed mee overweg.
Me moeder kan ik niet mee overweg, gelukkig zie ik er ook bijna nooit. Me broertje is wel lief :) |
Mijn vader is een schat . En hij is nog grappig ook (Y) (nou ja , ik heb zijn humor (Y))
Mijn moeder is een trut :bloos: Mijn broertje kán heel lief zijn . En natuurlijk ook heel vervelend . Pubers hè :D Mijn zus kan heel lief zijn . En ook natuurlijk vervelend . Maar daar zijn we zus en zus voor . Ik zie haar alleen niet erg vaak . Één keer in de twee of drie weken . |
het is mijn familie dus ik moet het er maar mee doen :P
|
Valt wel op dat veel ouders overleden zijn :s
|
Ik kan het best met m'n ouders en zusjes vinden. De ene keer wat beter dan de andere keer, maar over het algemeen gaat het best.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |