![]() |
Industrial/eletronic/cyber bands
Mijn smaak in muziek wordt steeds breder en luister dan al een tijdja naar industrial, cyber en eletronic muziek etc. Echter heb ik niet veel verschillende bands tot mijn beschikking en is mijn vraag aan jullie of jullie nog andere bands kennen die mijn trommelvliezen zouden kunnen bekoren. Denk dan aan bands als: Covenant, Alice in Videoland, Skinny Puppy en Dope Stars Inc.
|
kmfdm, spk, das ich
|
Geef mij maar Ministry. Industrial metal om over naar huis en terug te schrijven. Land of Rape and Honey, The Mind is a Terrible Thing to Taste en Psalm 69, dat zijn de dingen. Maar ik heb geen idee of je hierop zit te wachten, want het is wel anders dan Skinny Puppy en consorten.
|
mindless self indulgence vind je misschien ook wel cool, als je dopestars inc gaaf vindt.
|
Citaat:
|
Bedankt, bedankt en bedankt. MSI ken ik al en zal van de rest eens wat gaan downloaden. (Y)
|
punish yourself is geweldig (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mz412
|
Psyclon Nine
Feindflug Combichrist Grendel(Nederlands en betekent ook wat in het buitenland) Dulce Liquido Hocico Amduscia God Module Terminal Choice En voor wat meer industrial rock allah KMFDM en MDFMK kan je ff Godhead checken, luister het nr The Reckoning, en je weet of je er meer van wilt horen. Verder is de solo-cd van Tim Skold erg de moeite waard. |
Oei :'(
Waarschijnlijk vind je :Wumpscut: en VNV Nation wel leuk dan. Of Project Pitchfork, Seabound, Laibach, dat soort spul. |
Kutmuziek.
Behalve The berzeker en die andere grindcore/gabber crossover. |
Citaat:
et voila |
Centhron
BlutEngel Assemblage 23 Tactical Sekt Diary of Dreams God Module Rotersand Psyche Suicide Commando The Retrosic Genoeg goede muziek in dat straatje Ik weet niet of je ook neofolk zoekt, dan kun je Qntal, Estampie en Helium Vola proberen. SounD |
ik ken een nederlandse electro band
www.animadverto.net Tis niet mijn ding maar zit wel goed in elkaar |
|
Citaat:
|
digital poodle
|
Ultravox powaa.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |