![]() |
Broertje wordt 18. Kadotips?
Zoals in de titel staat, mijn broertje wordt aanstaande zaterdag 18, en ik wil hem een leuk, origineel kado geven. Van mijn ouders krijgt hij, hoe kan het ook anders, zijn eerste rijles.
Heeft iemand leuke ideeėn voor een kado? |
In films krijgen jongens die 18 worden vaak een tripje naar de wallen kado...
Misschien een idee? Kado zal vast is de smaak vallen... :D |
Z'n rijexamen:D. Maar dat is niet origineel en ben je zo 200 euro verder :o :p
|
Super magneetjes. Laat hij jou met rust. http://www.uberorbs.com/
|
Een doosje sigaren.
|
Dvd'tje, dvd speler (laatst bij de mediamarkt voor 25 euro), een spelletje voor z'n spelcomputer (indien aanwezig).
Misschien iets van een sierraad? Een horloge ofzo. Er zijn best veel mogelijkheden, het hangt er een beetje vanaf wat voor type het is en wat hij leuk vindt :o |
een mannenblad ;)
|
mijn broertje kreeg een stripper van ons allemaal, krom gelachen, hele geslaagde avond
|
bleven jullie erbij dan, dat is toch genant voor hem
|
Bier
|
taart met de cijfers 1 7 erop
|
Citaat:
Ik kreeg alleen maar rijles... ;) |
een "vrij-bewijs" (een soort rijbewijs maar dan met een condoom erin).
een fles sterke drank een mooi glas met een grappige opdruk over 18-jarigen een stripact is zeker über, maar dat is niet goedkoop eigenlijk is er veel te verkrijgen over de 18e verjaardag, maar echt origineel is dat niet (wel leuk). Een stripact is duur en het moet geen woede opwekken bij je broertje/ouders. Drank is altijd goed! Een cd of dvd is niet echt iets voor een 18e verjaardag, het moet wel iets bijzonders zijn. |
Ik heb mijn vriend (nu ex) toen hij achttien werd een weekendje weg gegeven, maar dat is wel anders dan een broertje natuurlijk :)
Eerst dacht ik aan een horloge, misschien is dat iets? Of een lekker luchtje, dat is ook altijd leuk om te krijgen, vinden jongens ook wel, toch? |
Citaat:
|
Krat bier. (y)
|
Citaat:
|
een strijkijzer :cool:
|
weed
|
een vriendin!
|
Citaat:
|
Gewoon voor de rijles gaan, dat doe ik ook over 2 weken.
|
Drank.
|
Citaat:
|
Bedankt voor de tips allemaal. Ik ben vandaag even de stad in geweest, en ik ben thuisgekomen met een pakket om zelf bier te maken en de nieuwe FHM.
Hoop dat het in de smaak valt. :) |
Citaat:
|
Wat een creatieve ideėn allemaal. :p
|
pakket om zelf bier te maken is echt een fuckin briljant idee
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vriendin van me wees me erop, zij had het vorig jaar voor haar broer gekocht, bij een ouderwetse drogisterij waar de spullen tot het plafond zijn opgeslagen en waar de verkoper nog in een witte jas rondloopt. Hij heeft de pakketten zelfs voor verschillende soorten bier. (y) |
leuke kado's gekocht (y) (al drink ik geen bier :D )
|
ja een sexpop
daar houden jongens van |
Playboy natuurlijk, en de Foxy en al die rommel.. Zal die zich erg voor generen maar het is uiterst tof om hem meteen tijdens zn eerste dag volwassenheid goed voor lul te zetten
|
Citaat:
|
een rijles :p
|
100 gratis condooms, das genoeg voor maximaal een jaar.
|
PSP met games (y) :cool:
|
Citaat:
|
een eerste hulp pakket:
met condooms, drank, paracetamol enz erin. |
Citaat:
Het is overigens geen kwestie van ingredienten bij elkaar gooien en wachten, hebben we al uit de gebruiksaanwijzing begrepen, maar we gaan er eens goed naar kijken om te zien hoe we dat moeten gaan aanpakken. Mijn broertje vond het kado trouwens heel erg gaaf. :) |
Die van mij wordt over 8 minuten 18 maar hij krijgt lekker niks want ik heb vorig jaar ook niks van hem gehad :mad:
|
Citaat:
Reken er maar op dat je dat bier het komend halfjaar nog niet kunt drinken.... |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |