![]() |
[Mobiel]Ik wil mijn mobiel verzekeren.
is dat goed koop??
|
Mijn zusje is voor een all risk verzekering ongeveer 6 euro per maand kwijt. :)
|
Citaat:
dat kan ik ook wel missen waar verzekerd? |
heb bij t for telecom gewerkt tot 31 dec JL
ik ken de verzekering van binnen en buiten, ik zou hem verzekeren... zeker tegen schade gevallen. kost 6.99 euri p/m kunt hem ook tegen diefstal verzekeren dat kost 7.99 euri p/m bij die laatste is het echter wel moeilijk aan te tonen wanneer het om diefstal gaat.... word hij gerold issie niet verzekerd tenzij je bewijs/ getuigen hebt en aangifte gedaan hebt. bij diefstal moet er braakschade zijn en weer de aangifte. ook is het belangrijk dat het niet om uitlokken gaat... zoals wanneer hij in de auto ligt.. (ook een niet afsluitbare of niet afgesloten dashbordkastje is niet verzekerd!!!) trekken ze hem uit je handen of je geeft hem onder bedreiging af en je doet aangifte is het weer wel gedekt... groeten, W |
Dat geldt voor alle verzekeringen natuurlijk. Dingen als het onbewaakt achterlaten in een jas die in een garderobe hangt, of het opzichtig op het dashboard van een auto laten liggen gelden gewoon als eigen schuld en dat is natuurlijk niet gedekt. Mensen denken vaak dat 'all-risk' betekent dat ze gewoon altijd geld krijgen als hun mobiel door hun eigen stomme schuld kapot gaat, maar dat is natuurlijk niet zo, dus let daarop. Een verzekeraar dekt niet jouw eigen onzorgvuldigheid met je spullen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |