![]() |
SiteCheck #2313251
www.geocities.com/moerwijkverhuur/index.html
Ik wil graag weten wat jullie van d elayout vinden, links enz. werken nog niet. |
logo.bmp gewoon met tekst doen
verder stelt de lay-out niet veel voor 1 tabel wel overzichtelijk |
verschrikkelijk lelijk, niks werkt, en het bedrijf waarvoor je de site maakt neemt zichzelf en jou serieus?
http://forum.scholieren.com/confused.gif |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu ff ontopic: Het belangrijkste zijnde kleuren en het formaat, ik wou er nog wel wat bijmaken(een (paar) tabel(len) erbij. |
nog 1 ding, dat logo is idd kut, maar daar komt het officiele logo nog..
|
Citaat:
ben benieuwd |
Citaat:
|
GEEN bmp's gebruiken
javascript error Blauw tabel is te hoog.. "Alles is te huur, alleen onze sérvice is gratis!" Niet echt vriendelijk en verder doet het niks dus valt niks te checken |
Citaat:
Helemaal mee eens. Wat kunnen wij hier nou over zeggen? Het is een tabel met een achtergrond en tekst, daar word ik nou niet bepaald warm van... |
Citaat:
Maargoed, ietwat genuanceerder dan: Ik open de site en wat ziet mijn lodderend oog? Errors, de meest simpele en imo lelijke layout die je maar kunt verzinnen + dooie links. Vanuit dat oogpunt had ik gereplied. Wat je hier laat zien is imo GEEN site, maar een halfaf, nergens op lijkende html file, Ga je sowieso eerst eens verdiepen in andere sites, etc. voordat je een site gaat bouwen. O, en een bedrijf die zijn site laat hosten bij Geocities??? ------------------ respect verdomme! respect voor de man van goedemorgen. [Dit bericht is aangepast door J-roen (11-03-2002).] |
Site valt weinig over te checken. Nutteloos topic, bovendien kan het alleen maar gedoed zijn uit te lopen in een nog nuttelozere flame.
Geen content = geen sitecheck. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |