![]() |
dvd shrink
Vraagje..
Ik gebruik hier dvd shrink om dvd's te kopieren, en dat duurt meestal rond de 40 a 50 minuten. Nu heb ik het bij iemand anders op de computer neergezet , en daar duurt het alleen het back uppen zeg maar 2 uur!!. De dvd speler is vorige week gekocht, t is 1 van de nieuwste etc. Harde schrijf is niet vol *nog 65 GB te gaan*.. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? oja, het is bij alle dvd's ... |
Processor?
Geheugen? |
Mja inderdaad, het ligt aan veel meer dan alleen de dvd spelert. Ik gok dat die pc in elkaar is getimmert met budget onderdelen?
|
DVD-speler met Nero Drivespeed toevallig op 1X gezet? :+)
|
Volgens mij is het een pc met allemaal onderdelen die al bijelkaar zaten in het begin..
@nare man.. Hoe kan ik dat veranderen...stel dat dat het probleem is.. |
Kun je zien aan een icoontje rechtsonderin de 'tray' (die rechthoek naast de klok), de muis er even bovenhouden en als een van die icoontjes iets met 'drivespeed' heet, even dubbelklikken en kijken wat daar staat.
|
Had je bij zowel jezelf als bij de ander de zelfde dvd geript en met dezelfde compressie?
|
compressie?....ik ben niet zo slim..
maar ik heb die dvd's meegenomen om te checken of het bij mijn computer het ook zo lang duurde met die dvd's , en bij mij was het weer dus 40 min, en bij die ander 2 uur. |
Iemand?>..
Ik had trouwens die iemand bij zijn drive speed laten kijken en zowel als cd-rom als dvd-rom hadden de zelfde snelheid namelijk 48 keer. Volgens mij kan dit niet he..... |
jawel, dan is de pc van diegene gewoon écht traag.
weinig of langzaam geheugen, trage chipset, trage processor of een combinatie die niet al te snel samen kan werken bijv. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |