![]() |
Sneeuw
Ben jij vandaag naar school/werk gegaan en hoelang heb je er over gedaan?
|
Ja, en mijn trein had 45 minuten vertraging.
|
nee maar ik heb dan ook vakantie :p
|
ja, collegezaal is hooguit 400 meter verderop
|
Ja.. gister was het veel erger. Er ligt nu nauwelijks sneeuw.
|
Nee. Maar hier sneeuwt het niet (gister wel)
|
Nee, want vakantie. Maar er ligt hier ook geen vlokje sneeuw.
|
Ja, er lag overal een hele berg sneeuw maar heel glad was het echt. Ik heb er misschien in totaal een paar minuten langer over gedaan, meer niet.
|
Ja, geen last gehad van de sneeuw. Is toch mooi om door een
wit landschap te fietsen. |
ja, de fietspaden waren allemaal sneeuwvrij dus heb er niet langer dan normaal over gedaan.
|
3 kwartier zoals altijd, geen moeite mee, wat ziet alles er mooi uit als het wit is
|
20 min lopen inplaats van 15. En kwam een beetje laat :(
|
nee,heb vandaag vrij
|
Ja, en ik heb er 5 minuten over gedaan. Even lang als altijd eigenlijk. :)
(Ik sliep vannacht in een hostel wat 5 straten naast mijn school is :P) |
Nee, dr ligt hier heel veel sneeuw (rijden veel bussen niet enzo) maar dat is niet de reden dat ik niet op school zit.
|
Ja, want het sneeuwt hier vandaag niet meer. Alle wegen zijn sneeuw- en ijsvrij. :)
|
Nee, ik hoef niet naar school of te werken. Maar als ik dat wel moest, had ik dat gedaan, omdat er hier geen sneeuw ligt.
Maar hé, het gaat nu wel sneeuwen:cool: |
Ja, maar ik was wel te laat. Wat trouwens niet kwam door de sneeuw. Maar er ligt wel sneeuw!
|
Ja, 15 minuten lopen, want m'n fietsslot was bevroren, dus kon niet met de fiets. :p (Waardoor ik dus wel 10 min. te laat kwam, omdat ik er met de fiets 5 min. over doe.)
|
Ik moest naar de uni vandaag, maar ik heb geen vertraging opgelopen - gelukkig. :)
|
Citaat:
|
In plaats van 35 minuten zat ik een uur en vijf minuten in de bus.
|
5cm sneeuw! T'is niet veel, maar toch (y)
|
Met gevaar voor eigen leven, ja.
|
Citaat:
|
nee, vakantie
|
Ik ben naar de uni gegaan.
Gisteren had de trein 15 min. vertraging, vandaag heb ik maar uitgeslapen. |
Citaat:
|
Ik deed er ipv 10 minuten 40 minuten over, maar ik ging wel;) Bikkel die ik ben! :cool:
|
Ik deed er ipv 12 ,15 minuten over, er was grotendeels gestrooid
|
Ik had geen vertraging, maar ik hoefde ook niet met de trein (alleen metro en bus). Mensen uit m'n klas moesten uit Hoorn, Heerhugowaard en Alkmaar komen en zij hadden wel vertraging.
|
er viel 1 trein uit en toen was ik 12 min later... maar nog ruim op tijd
|
Bus reed er 15 minuten langer over
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Heen carpoolen met vader: 3 kwartier (15 km, dus wel ok)
Terug met trein omdat bussen uitvielen: 1 uur en drie kwartier (moest lang lopen en daarna wachten op trein). Maar ik ging wel, terwijl veel mensen die hartstikke dichtbij wonen gewoon niet gekomen waren :mad: |
Ja ik heb wel vertraging gehad:( toen ik heen ging 15 min en terug weg 2 uur, ik was met de trein :mad:
Kusje |
geen vertragingen door sneeuw,gelukkig.
|
Ja hoor. De universiteit is maar een kilometer fietsen en er was gestrooid. (y)
|
Ja, de trein had geen (of 1 minuutje ofzo) vertraging. :) (y)
Fietsen duurde wel ietsje langer dan normaal... |
Drie kwartier met de auto (in plaats van ongeveer 30 minuten), viel dus wel mee. Een Volvo in de sneeuw is natuurlijk als een vis in het water. (y)
|
kantine topic
|
ik heb er 3 uur overgedaan om op school te komen ipv 15 minuten (Zwolle)... Eenmaal op school waren alle lessen uitgevallen en kon ik dus weer terug :|
Ja, ik ben er geweest. Nee, ik heb geen lessen gevolgd. |
Citaat:
|
10 minuutjes fietsen naar school, dus natuurlijk :) .
|
Ja, en mijn bus was tevroeg :| bel de krant!
|
Ik heb nee gestemd, maar ik ben wel geweest en na anderhalf uur weer weggegaan omdat ik ziek was.
|
Ik ben niet naar school of werk gegaan, maar wel van Tilburg naar Leiden gereisd en nergens last van gehad.
|
Ja, school en werk. Geen vertraging, misschien heb ik íets langzamer gefietst.
|
Ja, heb erheen gelopen, kwam ik daar, ging de school dicht. Kon ik weer een uur terug lopen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |