![]() |
Omzeilen poorten netwerk
Heej mensen,
Op school hebben we een draadloos netwerk. Nu heeft de ICTdesk een aantal poorten geblokkeerd, waardoor we geen contact meer kunnen maken met servers waarop World of Warcraft draait. Nu is mijn vraag of het te omzeilen is. Kan een programmatje ervoor zorgen dat het spel andere poorten aanroept (die niet geblokkeerd zijn)? Heb al van een aantal mensen gehoord dat dat niet kan, maar ik denk: misschien kan ik het hier eens proberen :) Avast bedankt voor jullie reacties (y) |
nee, en als 't kon gingen we je nog niet helpen want ze zitten niet voor niets dicht, vraag de systeembeheerder maar
|
Citaat:
maar daar zou ik niet op rekenen |
Citaat:
:| |
Hij heeft gewoon gelijk. Mogelijk sloot de beheerder de poorten juist omwille van dat WoW.
|
Nee, dat is niet mogelijk. Het is overigens ook niet de bedoeling dat je WoW op school speelt.
En gamen over een draadloze verbinding? Kan me niet voorstellen dat dat überhaupt lekker werkt. :o |
Citaat:
ontopic: die poorten zijn niet voor niets dicht, bovendien; hoe wil jij wow spelen op schoolcomputers? als jij genoeg kennis hebt om een adminaccount te hacken, dan kan je ook wel de poorten unlocken. :) |
Citaat:
Maar okee, het zal vast niet voor niets zijn geweest dat die poorten zijn geblockt. Toch moet ik dan maar iets anders vinden dat het doet, want als ik van 10:05 to 13:50 tussenuren heb verveel ik me dood. En nee, mn huiswerk maak ik altijd eerst af :) |
pontifex, dat houdt je wel bezig :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |