![]() |
Gastenboek met log in
Voor mijn site ben ik op zoek naar een gastenboek met een log in systeem. We hebben wat problemen met mensen die beledigende dingen roepen of andermans naam schrijven. Kan iemand mij hier aan helpen?
|
Citaat:
|
Citaat:
ff kijken of je gastenboek-software een filter heeft, waardoor je berichten met bepaalde woorden/van bepaalde IP"s kunt blokkeren |
Citaat:
|
ik kan wel zo'n script maken!
Je laat maar weten wat precies de eisen zijn. Dan maak ik wel een nieuw gastenboek voor je met PHP. Dan kan ik dat script wel naar je toesturen. pc nerd |
Citaat:
Thnx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem een forum :o
|
|
Ik heb hetzelfde probleem..ip-adressen blokken is vechten tegen de stroom in omdat doorgewinterde spammers uit het oostblok wisselende ip's gebruiken. Dus ben erg benieuwd naar het php script waarmee inlog mogelijk is.
|
Opzich niet zo heel moeilijk, met: google kom je al een heel eind.
|
Citaat:
|
Niet iedereen heeft een dynamisch IP. :)
|
mijn script is allang af.
op mijn locale server werkt het perfect maar eric krijgt het niet voor elkaar om een nieuwe database aan te maken. wie interesse heeft in het script pm't zijn mail adres maar naar mij dan stuur ik het. o wacht, het is een heel compleet gastenboek met registratie login, ip ban, admin enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk zijn er genoeg proxies, zombie's en andere methodes, maar baat 't niet, dan schaad 't niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |