![]() |
Wat is jouw hobby??
Waar kan jij je helemaal in verliezen en vind je nooit erg om te doen? :)
TS: Eerst was ik altijd bezig met volleybal, toen ben ik een tijd obsessief verliefd geweest en omdat het nu in houden van is veranderd wil ik me graag op iets anders storten. Behalve in een nieuwe liefde dus. Nu ga ik werken in een kledingwinkel en volgende week ga ik beginnen met Jazzdans. Ben benieuwd.. :cool: |
tot ongeveer anderhalf maand geleden was dat nog basketbal :)
Nu vind ik het nooit erg om trainingen te geven, kan ik heerlijk van genieten :) |
Ik voel me veel te miserabel om hobbies te hebben :)
|
Oja, bier drinken :)
|
soms knip ik mooie modellen uit tijdschriften en schilder ik er snorretjes op.
|
series kijken :p als ik eenmaal een leuke heb gevonden dan kan ik soms echt uren achter elkaar episodes kijken :p
en eh.. mixen <3 |
|
Citaat:
|
ik heb van mn hobby mn beroep kunnen maken.
kut oneliner |
|
Citaat:
mijn hobby is naar sport kijken waar ik niet cool genoeg voor ben om zelf te doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
uuu mijn studie is mijn hobby
|
neukeeee
|
ik houd ervan paarden te berijden/bereiden. eh opeten ook. weetikveel. iets met paarden. :confused:
|
op mn cv staat
hobby's/nevenactiviteiten lezen. kamperen. vrijwilliger verzorginstehuis. oeoeoooeeh :) |
Citaat:
|
muziek maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Paarden rieken niet, die meuren, en dat is maar goed ook, want anders zou die kouwe kak er zich niet thuisvoelen. |
Klagen. :).
|
Citaat:
|
hobby nummer 2 dan maar :) : film
|
oja mijn hobby nummer 2 is muziek luisteren en akelig meekwelen.
|
bier drinken
|
Citaat:
|
- dansen
- eten - rondzwerven (vooral snachts in een stad) |
ik doe niet aan hobby's
ohja, misschien toch; Citaat:
|
ik hou van mijn paarden.
maarja, soms zijn ze ook stom. Laatst viel ik keihard van mijn jongste knol af, terwijl er 20 mensen in de kantine toekeken. was een beetje kut :( en als ik dans en drink met mijn sociobuddys verlies ik mezelf ook helemaal, soms wat teveel. en golfsurfen, dat kickt ook ass. en ik ben verslaafd aan Grey's anatomy kijken, ik wil ook zo'n chirurg! |
ballet lezen en eten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik schep er erg veel genoegen in het zoals sommigen het noemen ' kattengejank' van kate bush na te bootsen maar daar slaag ik altijd maar half in. uit pure frustratie zet ik dan altijd maar 'do bears' van kate bush en rowan atkinson op en dan neem ik het deel van rowan atkinson voor mijn rekening en dan zing ik mit viel vergnugen ' The only girls I ever saw where on tv/but now I've got a venus sitting next to me'
|
Euhh muziek?
Ik hou van boeken lezen, en ik moet veel lezen voor mijn studie dus dat is ook beetje mijn hobby dan. Oja en ik doe Tae Bo maar om dat dan echt een hobby te noemen? |
drummen, muziek luisteren, lezen, films / series, taekwon-do, internettuh, gamen.
|
Muziek luisteren, Scouting, Tennis, Gamen, Films :)
|
slapen, muziek, films, volleybal, ausgehen.
|
Citaat:
|
Eten.
|
zingen, reizen, tekenen, me broertje, blowen :P zo af en toe dan ..da was et welll
|
Auto's, hockey, the oc (serie), uitgaan, beetje chillen met vrienden, ladies :)
|
fietsen, fitness, pc, gamen, films, muziek, uitgaan
|
bier drinken en naar jolige feestjes gaan.
|
Citaat:
|
Tv series.
Films. Pokeren en blackjacken. |
Citaat:
|
Citaat:
supermegaspoof |
ik vind mezelf vreemd want ik heb serieus geen enkele hobby
ja muziek en winkelen maar wie houdt daar niet van.. |
films, dansen, winkelen.