![]() |
Patat
Wat is de lekkerste patat?
|
Bram Ladage??
|
Diepvries patat.
|
frituur
|
Eigengemaakte/mc/eigengemaakte/mc/eigengemaakte/mc
Ok eigengemaakte, maar de volgende keer vink opties want de mc is ook zo lekker :bloos: |
Citaat:
|
Ten eerste: Friet! :mad:
Van de snackbar hiero :o |
zelfgemaakt, zo vers mogelijk.
doe ik nooit,maar dat zou ideaal zijn. Echt verse frietjes van macDonalds zijn ook erg lekker. Bram wat minder omdat die eerst 10x voorgebakken worden en vlak voordat je ze echt koopt en rkijgt gaan ze nog 30seconden het vet in, bevorderd de kwaliteit allerminst. Snackbar is ook erg lekker, op zn tijd. |
Eigen, vers gesneden patat.
|
ik haat frites ;(
|
Geen patat.
|
duidelijk de bram
|
Als ik dan toch uit deze vier moet kiezen, dan eigen gemaakte patat. We maken dat bijna nooit meer thuis maar als we dat doen dan zijn de frietjes echt heel lekker.
MacDonalds eet ik bijna nooit, is wel lekker, maar de frietjes in een gewone snackbar vind ik lekkerder. Bram Ladage ken ik niet en diepvriesfrietjes hebben weinig smaak, dat vind ik niet zo veel. |
Citaat:
|
Raspatat
|
Van de Heiligeweg.
|
de patat die mijn vader bakt(Y)
|
Gewoon van een snackbar, of van de mac, of die gekrulde frietjes van de burger king, of diepvriespatat, of, als het echt niet anders kan, zelfgemaakte patat.
Ik heb nog nooit echt vieze patat geproefd, alleen van die hele dunne gevalletjes dat hoef ik niet. |
Ik heb gestemd op eigen gesneden en gebakken friet. Dat doen we echter maar zelden. Wat we wel heel vaak doen en een beetje op hetzelfde slaat is verse friet halen uit het koelvak van de supermarkt (dus niet uit de diepvries).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mc donnalds
das ook de enigste reden wrom ik bij mac eet, khou van franse frietjes! |
Bram Ladage
uiteraard (y) |
Die van mijn tante op Corsica, te lekker.
|
Citaat:
En als het kan rasfriet natuurlijk :) Ons "rasfrietje berenkots" is zoooo lekker (Y) |
diepvries patat (y)
nog nooit zelf gemaakt (lijkt me wel lkkr), k kom nie bij mc en bram ladage ken k nie |
Anders, namelijk...????
Die van de SuperSnack op de Steenstraat in Arn-hem |
Diepvriespatat van een snackbar. (smaakt toch weer net iets anders dan diepvriespatat thuis) m'n moeder maakt altijd zelf de patat maar het lijkt wel of die de laatste tijd steeds smeriger wordt. (n)
|
diepvriespatat :). McDonalds is veel te dun, andere ken ik niet en zelf maken kost te veel moeite.
|
Citaat:
|
Vergesneden patat natuurlijk.
De Bram Ladage is uitermate overschat. Het is echt niet de lekkerste patat van Rotterdam, zoals laatst wel 'bleek' uit een patat-test. Ik kan zo een kraampje noemen waar de patat veel lekkerder is. Daar wordt hij ook versgesneden uit aardappels en dan vers gebakken. |
wat is het verschil tussen patat en friet en wie is Bram??
|
Citaat:
|
Friet, geen patat.
|
wtf is Bram Ladage friet :confused:
|
Eigengemaakte versgesneden friet (y)
|
Citaat:
|
Van de Bram Ladage R-E-S-P-E-C-T.
Bramladage is de lekkerste patat die er bestaat ga morgen ook halen :o patatje oorlog. Ik vind de sauzen lekker. Maar Aviko vriesfriet gaat er ook in :) |
Citaat:
Hebben ze hier in Rotterdam ik weet niet of ze die ook hebben buiten Rotterdam :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al ben ik er al jaren niet meer geweest :p |
puree en frietjes: puree zelfgemaakt, frietjes van het frituur
|
Eigen, vers gesneden gebakken patat. Natuurlijk.
Hoewel die diepvries troep met zo'n cury of paprika smaakje ook wel te eten is. |
Frituur.
|
zelfgemaakte patat is het lekkerst maar als ik eerlijk ben lust ik het allemaal wel. :)
|
Citaat:
|
Zelfgebakken. Mensen die McDonald's stemmen hebben geen tong.
|
Ik wist niet dat die op de hoog catharijne Bram Ladage heette, nu dus wel, en dat vind ik de lekkerste.
Een rasje van de Ray is eigenlijk het allerbeste, maar dat zegt jullie niks :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |