![]() |
Vlucht, maar blijf bij jezelf.
Hij zal je ten aller tijden leiden,
door makkelijke, en moeilijke tijden. Zul jij de weg vinden, of zal hij je brengen, tezamen met je vrinden. Sluit het duister je in van alle kanten, volg dan diegene, de leider en zijn gezanten, en vlucht! Vlucht de weide wereld in! Vergeet iedereen en alles om je heen! Herinner slechts diegene, die het waard zijn, herinnerd te worden. |
|
moest even tijdelijk wat vinden, sorry. Moest toch een keer terugkomen, naar weer een tijd niet geschreven door gelijkwaardige omstandigheden als eerst, aub, dit gedicht is niet veel, ik weet het, en de rijm is bagger, mijn excuses, maar moest hem even tonen.
|
Hij loopt wel lekker en de rijm vind ik niet storend ofzo. Maar het zegt me niet zoveel, het is een beetje vaag, nietszeggend. Oh en de vorm is leuk (y) .
|
Citaat:
|
haha, sinterklaas, grappig, die link had ik nog niet gelegt. misschien zonder rijm, wie weet, ik in ieder geval niet ;)
|
[Poem Edit]
Hij zal je ten aller tijden leiden, door makkelijke, en moeilijke tijden. Zul jij de weg vinden, of zal hij je brengen, tezamen met goedgezinden Sluit het duister je in van alle kanten, volg dan diegene, de leider en zijn gezanten, en vlucht! Vlucht de weide wereld in! Vergeet iedereen en alles om je heen! Herinner slechts diegene, die het waard zijn, herinnerd te worden. |
Net was ie beter "goedgezinden" :s doet me pas aan sinterklaas denken
|
Citaat:
|
De goedgezinde sint
|
hehehe, tsjaa, maar dat houd je bij alletwee, dus in dat opzicht stoor ik me er niet echt aan eerlijk gezegd.
|
Nee vrinden vind ik niet sinterklaasachtig en het is een mooier woord (plus 'tis de oorspronkelijke versie)
|
Citaat:
Misschien moet je overwegen het gedicht te herschrijven. ;) |
Het is toch wijde wereld?? toch niet weide? Ik vind hem niet echt lekker lopen. En misschien kan je beter schrijven:"
Zul jij de weg vinden, of zal hij je brengen, tezamen met jouw goedgezinden Al loopt dat ook niet zo lekker:(..Ik weet het niet.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |