![]() |
Korn komt naar Nederland...
Korn geen oude wijn in nieuwe zakken
Avril Lavigne, Hilary Duff, Korn, wat hebben zij met elkaar gemeen? Op het eerste gezicht niets, maar schijn bedriegt, want het bekende producersteam The Matrix heeft een flink deel van het nieuwe Korn album op zich genomen. En laten zij nou toevallig ook verantwoordelijk zijn voor de hitsuccessen van Avril's skategirlrock en Hilary's puberpop. Wees niet bang: Korn klinkt niet als een gecastreerde rockband, maar maakt nog steeds metal met ballen! Op hun zevende album See You on the Other Side gooien de Korn-mannen het over een andere boeg. Om hun muzikale blik te verbreden zijn ze in zee gegaan met producers die niet uit de metalscene afkomstig zijn. Naast The Matrix werd ook de hulp ingeroepen van o.a. Glen Ballard (Alanis Morissette, Anastacia) en Dallas Austin (Madonna). Het resultaat klinkt niet als oude wijn in nieuwe zakken: de vernieuwde Korn ligt nog steeds lekker zwaar op de maag. Oók op het podium! Dinsdag 13 juni 2006 Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost Entree: E 39,- (exclusief servicekosten) Aanvang: 20.00 uur BRON: MOJO. |
ben ik gelukkig net weg uit nederland :cool:
|
39 euro + HMH = rofl
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kijk wel uit :)
|
Citaat:
|
beetje kut datum en de andere keer waren ze ook gigantisch kut live :o
|
Citaat:
|
Leuk! :)
|
Citaat:
|
tsja..
|
zijn er ook mensen die er wel naartoe gaan?
nee? vreemd joh :rolleyes: |
"TMF presents.."
|
korn zuigt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was dat Profanatica plaatje nou echt nodig :/
|
Korn metal met ballen noemen is als een graspriet een soort raar dingetje met allerlei dingetjes noemen.
Maar op zich zijn ze wel leuk, wat ik gehoord heb van het nieuwe album vind ik wel aardig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
extreem overgewaardeerde kutband
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En metallica was ook erg overrated heur ;x |
Citaat:
|
Korn was in de arena idd saggo en ongemotiveerd...Slipknot vind ik zelf niet echt top. Heb 1 cd die wel okeej is en vond de show toen in arena best okeej.
Ben nieuwsgierig hoe het dit keer wordt, ik ga 8 juni naar Metallica en 13 juni naar Korn....Hoop dat ze er een gave show van gaan maken... |
korn moet op pinkpop :mad:
|
Zijn er al geruchten over het voorprogramma bij Korn? Ben beetje nieuwsgierig, wil wel weten wat er komt...
Heb gegoogled, maar kon niks vinden... |
Citaat:
zoja dan ga ik (y) |
*juig*
|
Bummer! k Zit dan in mn toetsweek:S
|
Citaat:
Metallica + overrated = Onmogelijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kom je nou van Korn naar Metallica? Zijn jullie wel goed?? Hoe durf je die twee met elkaar in verband te brengen?
Korn has lost his vibe, opzouten met die band! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm..korn.
band met die sneue zanger met vieze haren die op zijn 35ste nog steeds zingt over zijn teenage angst periode --> zijn moeder die broodjes pindakaas voor hem smeerde terwijl hij er liever jam op had? Het is niet voor niets dat ze alleen maar fans hebben tussen de 13-16 jaar. Ik bedoel; get over it |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |