![]() |
de katten hebben over me labtop met een project van 3000 € heengezeken
kan ik doorspoelen of iets anders??
was bezig met backup maar zei waren eertst |
Verwacht je hier écht een serieuze reactie op? Als je nou eens melde wat er precies gebeurt is, wat er niet meer werkt, enz, kan er misschien een serieuze reactie op komen.
|
Citaat:
|
leg m ergens zoveel mogelijk open te drogen zodat die kattenzeik kan verdampen vooral niet aanzetten dan kun je kortsluiting krijgen en dan kun je t wel vergeten
als die pis eruit is kan t nog een beetje stinken maar ik denk dat ie wel werkt uhm koppel iig de spanningsbron los |
Citaat:
de katten hebben op me toetsenbord gepist. dat is toen naar beneden gelopen en is er aan de voor en 8erkant uitgelopen. Voor de rest had ik het niet door en heb 'm aangesloten toen kwam er rook uit :) hij start totaal niet meer op :) |
Dan is ie waarschijnlijk rijp voor de vuilnisbak. Zal wel iets flink kortsluiting hebben gemaakt. Even naar de computerboer ermee om te kijken wat er nog te redden valt, maar ik geef je weinig kans.
|
mja, met een beetje mazzel is je harde schijf nog heel, dan kan de data er nog afgehaald worden, anders heb je dikke pech en kan je al je werk ovrenieuw doen.
laptop verder is iig niet meer te maken |
jah, gewoon ff de HD in andere laptop steken en kijken of ie het nog doet.
laptop zelf zal idd wel tamelijk kapot zijn ja. |
Kattenpis is érg zuur spul! -- Die laptop zul je wel kunnen afschrijven denk ik.
|
Citaat:
schroef 'm dan eerst ff open en droog 'm... nah goed... shit happens... |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Kattenpis. Da's niet voor de poes. En zeker geen kattenpis. |
Citaat:
Naja anyway: zolang je ergens water in gooit, kan het goed aflopen. Gewoon een tijd lang heel goed laten drogen en 'm in die tijd niet aanzetten. Bijna elk ander spul blijft toch op de een of andere manier in je elektronica hangen en zal kortsluiting veroorzaken, en dan is de vuilnisbak je laatste redding. |
Citaat:
|
Citaat:
Leuke avatar btw :) |
Citaat:
|
weer een goede reden om katten te haten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens; 't valt me op dat mijn opmerkingen vaak te "nijdig" gelezen worden. |
Anyways... als er rook uit kwam heb je hem zowieso al naar de mallemoer geholpen door kortsluiting.
Je zou idd kunnen proberen of de HDD in een andere laptop nog werkt.. weinig kans though.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |