![]() |
Schoondochter gezocht
gisteren gezien op ned.2. het is een 7-delige serie, over 7 mannen die aan de vrouw moeten, en hun moeder gaat hun daarbij helpen. tis eigenlijk gewoon puur leedvermaak :D (n)
iemand anders het ook gezien? |
Ik zag er reclame voor. Ik vind het echt tenenkrommend. Hebben die mensen geen zelfrespect? Hebben die mensen geen smaak?
|
dit is nou het argument tegen het financieren van de publieke omroepen.
|
OMG, je laat je moeder toch geen vrouw voor je kiezen, bah :s .
|
Ik dacht dat het vooral was dat die moeders willen dat hun zoon eindelijk eens uit huis gaat. Niet zo zeer dat ze echt gaan helpen met uitzoeken. Maar ik het gister niet gezien
|
Wat een kansloze figuren zeg, gisteren. Niet normaal, de ene na de andere. Die poolse was ook niet goed bij haar hoofd dat ze gelijk kinderen wilde.
|
Het zijn ook echt alleen maar de meest kansloze andre hazes fans die zich voor dit programma hebben opgegeven.
|
Geweldig ook hoe hij die kip stond te snijden. Met een vork!
|
Niet normaal wat een ranzige wijven zeg, die Pool wilde alleen snel kinderen om hier te blijven met kinderbijslag, maarja heeft ie eindelijk een vrouwtje aan de haak, stuurt zn moeder haar weg
|
Hmmm niet gezien, maar het klinkt wel interessant gezien de reacties. Een soort boer zoekt vrouw principe dus. Ik ben benieuwd hoe ze zijn als ze echt bereid zijn op tv aan zoiets deel te nemen. Of ze hebben totaal geen schaamtegevoel of ze zijn uberkansloos.
|
Het idee is gewoon zo erg 'gejat' van Boer zoekt vrouw.
Natasja Froger vind ik ook echt slecht als presentatrice. En die poolse was echt lelijk :| |
Citaat:
Haha, echt geweldig programma! Vooral met die gozer van gister. Hij was eergister ook bij Jensen! samen met Natasja. Haha, heb wel medelijden met hem. Ik vond dat meisje die hij wegstuurde beter bij hem passen dan Patricia. Die Patricia is ook grappig zeg, ze wil binnen een half jaar kinderen van iemand die ze nog net leert kennen. :D |
Eigenlijk was de moeder gewoon de presentatrice van het programma, dat vrouwtje van Rene Froger kwam er steeds eventjes 5 minuten bijzitten om te vragen wie hij gaat kiezen
|
Citaat:
|
Echt een moederskindje is hij ook he! :D Hahaha, je zult maar zo'n vriend/man hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou dat echt niet willen hoor, een beetje m'n moeder een vriendin voor me laten zoeken... (n)
|
Wel grappig om te zien :D . Echt allemaal van die sukkeltjes :bloos: .
|
tering wat een wijven zeg :D
|
Citaat:
|
omg, die poolse "geen commentaar, diep beledigd" :confused:
|
Kan iem foto's plaatsen van de personen, iig van die poolse?
|
Citaat:
|
Ik had een stukje gezien waarin die man ging koken en die twee vrouwen maar in de woonkamer zaten. Op een gegeven moment ging één vrouw naar buiten om te roken en de andere vrouw ging de man helpen in de keuken. Nou erg spannend hoor. (n):D
|
Dat klinkt weer als shyat die je niet mag missen!
|
Oh ik vind het echt heerlijk, wat ontzettend vreselijk! :cool:
Patricia: ´Ik heb voor Jeroen geen cadeautje meegenomen, maar ik heb mezelf als snoepje voor de avond.´ OMFG |
Citaat:
wel van realplayer bvenk erachter:) http://img125.imageshack.us/img125/2355/fdewf1ti.th.jpg |
Ik heb het gezien.
Hoe walgelijk het ook is, het blijft toch mooie entertainment :D :o |
Ik kwam er twee weken geleden bij toeval langs, en moest het gewoon blijven kijken. Inderdaad leedvermaak, heel slecht. Maar ik houd altijd wel van die vreselijke randprogramma's.
(al denk ik niet meer dat ik het zal zien, aangezien ik niet speciaal voor dit soort progamma's ga zitten.) |
Ik normaal ook niet maar aangezien we alleen Ned 2 en 3 hebben :o
en omg Patricia doet aan donkerbruine lippenstift |
Citaat:
|
Vanavond weer!
|
kvon et wel een relaxte gast. Khad denk te veel hoop, door die aflevering van vorige week. Maar die overtreffen ze natuurlijk nooit meer :o
|
Trek toch een shirt aan man! :nono:
Die moeder van hem: 'Ja, ik vind die Karin (ofzoiets) niet zo geschikt voor je en volgens mij ben je het wel met me eens. Ze heeft twee katten in huis.' :confused: Ik vond die blonde vrouw ook helemaal niks, maar deze reden sloeg nergens op. :p |
Citaat:
wel grappig dat je in al die huizen de halve ikea terugzag :p |
Die schoonmoeder was verschrikkelijk mg :eek: .. en die Monique vond ik ook stom :o .
|
Haha, wat een stomme mensen! Het lijkt meer op iets dat in scene is gezet vond ik.. Maarja, echt een geweldig programma :D
|
Citaat:
Wat een kwal was die kerel van gisteren trouwens ... hij vond zichzelf geweldig zo zonder t-shirt volgens mij :|. Maar wie doet er in godsnaam aan dit programma mee, ik bedoel welke gek haalt het in zijn hoofd om zijn zoon op te geven en hem voor heel Nederland voor gek te zetten. Of zouden ze dat niet door hebben? :confused: |
Citaat:
-de laaf -het vogelnestje vouwen -die moeder -die poolse -hij 26 en nog maagd etc. -"geen commentaar" die combinatie maakte het schitterend |
OMFG. Echt hilarisch. "Ze probeerde mij niet te verleiden." :D En telkens maar vertellen dat het zulke leuke gesprekken zijn, en dat hij zo spontaan is, terwijl dat totaaaaal niet het geval is. :D
|
idd OMFG, wat vreselijk:Dje wilt toch niet je (schoon)moeder gelijk de volgende ochtend langskomt of te vragen 'hoe het was' :D brrr en echt álle scenes kwamen zo ongemakkelijk over;o
en die ipie (?) leek echt veel ouder dan 22:eek: |
Citaat:
-Wat was die kerel ongeloofelijk sloom zeg :D -Die kamer met die koeienpoosters en al die trekkers, een kamer voor een jongen van 14/15 ofzo :D -Hij liet zijn moeder volgens mij alle beslissingen nemen En wtf deed dat meisje van 17 daar :| |
Citaat:
|
echt geweldig dit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
omg, wat een kansloosheid :D
en dat meisje van 17 indeed, wtf, ze was trouwens scheel, heel irritant |