![]() |
Iets raars
Pas geleden is mijn opa overleden, was best wel emotioneel enzo voor ons, omdat het zo plotseling was.. een kenmerk van hem was dat als hij altijd zn vinger uitstak en zei "trek er eens aan" en dan een dikke scheet liet.
Nou echt, die scheten van hem, niet normaal hoe hard ze waren en stonken Maar goed, nu zo kort na z'n overlijden laat m'n broertje de hele tijd zulke vieze, smerige, harde scheten.. ik dacht nu Hoe groot is de kans dat de geest van mijn opa nu in mijn broertje zit? |
..
|
tja het is niet raar dat je broertje wat van de geest van je opa heeft mee gekregen dat gebeut erg vaak als er een naaste overlijd
|
k denk dat de kans dr wel is, mr miss mist je broertje hem en doet ie em drm na
|
Citaat:
|
miss wist je broertje niej dat ie dan dronken was en doet ie dat drm ook na (k kan dr ook helemaal naast zitten) , mr hoe oud is je broertje eiglijk?
|
zeventien
|
ow! dan kan et ook puberteit zijn :p
k weenie wat et dan kan zijn, want dan moet je broertje wel weten dat ie dan dronken was |
Ik denk dat je broertje het nogal moeilijk heeft met het overlijden van je opa, en dat ie daarom (onbewust) zich gaat gedragen zoals hij deed, zo lijkt het alsof je opa er nog een beetje is, en kan hij er waarschijnlijk beter mee om gaan. Zoiets denk ik, wat LupusLuna zegt.
|
Maar hij is niet bezeten denken jullie?
|
bezeten zou k niej zeggen (dat ben je eerder van een kwade geest, niej van je opa)
k zeg niej dat et niej zo is , mr de kans is klein |
Misschien als ik hem iets vraag wat alleen mn opa kan weten?
|
kan je proberen, mr gelooft je broertje is geesten enzo?
|
Hij ligt op een bed in de kamer naast deze, ik ga vragen wat de meisjesnaam van mn oma was, dat weet mn broertje normaal gesproken nooit
wish me luck |
ok, Good Luck
|
Jemig!
Toen ik binnenkwam was het meteen al van "daar heb je die gozer ook weer, daar heb je die gozer ook weer :mad: " Precies mn opa... ik dacht nouja, zal wel.. dus ik vraag.. wat was de meisjesnaam van mijn oma? Begint ie ineens keihard in het Duits te krijsen [mn opa was een halve Duitser] "Raus! Schweine! Raus!!" zn hele bed schudde gewoon Hij ziet er echt supersmerig uit, lijkt wel modder ofzo |
mr wist ie et antwoord of had ie et te druk bezig met schreeuwen? en was ie zelf goed in duits?
|
haha gast wtf.
|
:d
|
Het is triest gesteld met deze wereld, en dan heb ik het niet over de topicstarter.
|
voel jij je niet meer thuis op onzin?
|
lol @ topic :D
|
Citaat:
|
Ga je moeder pesten :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |