![]() |
vraagje
heej mensen ik heb een vraagje,
ik ben ongeveer 3 weken over tijd, ongeveer een maand geleden heb ik wel soort van seks heb gehad, onbeschermd (ben niet aan de pil) iig, we hadden wel n condoom, maar toen hebben we nét niet het gedaan zeg maar...maar zn *piep* is wel in de buurt van/tegen mijn *piep* geweest (sorry voor mijn irritante woordgebruik) aangezien ik nooit super regelmatig og ben had ik zoiets, ik wacht wel even af, maar vorige week heb ik wel een test gedaan, en ik was dus niet zwanger, maar ik ben nu nóg niet ongesteld, ik moet het nu zeg maar alweer voor de 2e x worden dus mijn vraag is, hoe groot is de kans dat zon test niet betrouwbaar is en ik toch zwanger ben? er is nog nooit een menstruatie uitgebleven bij mij, maar ik heb de afgelopen weken wel veel stress gehad, gestopt met school, nieuwe baan gezocht, op mezelf gaan wonen, ruzie met mn baas, als in, er loopt nu n rechtszaak dus misschien dat het daar van komt? bvd voor jullie reacties, ojaah en aub geen zedenpreken over "onveilig vrijen" want ik wéét dat het niet snugger is |
Er is een centraal zwangerschapstopic op L&G :)
Je kunt voor de zekerheid nog een test doen, of een afspraak maken bij je huisarts, of gewoon afwachten. Maar als hij niet 'in' je is geweest acht ik de kans dat je zwanger bent erg klein. |
Stress is kut wat dit soort dingen betreft, kan heel goed dat er helemaal niets aan de hand is. Maar even naar de huisarts oid zou wel verstandig zijn.
|
Wow als je niet eens de woorden penis en vagina in de mond kunt nemen, moet je dan wel seksen? Verder zijn zwangerschaps topics hier niet de bedoeling.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=734769 |
Citaat:
maar goed dat zwangerschapstopics niet de bedoeling zijn wist ik niet dus mijn excuses |
Citaat:
Verder inderdaad het Grote Zwangerschapstopic. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag; ik ben voor de Dubbel Dutch methode: met pil én condoom hoef je nooit bang te zijn. Zeker op jonge leeftijd vind ik dat erg belangrijk (ik ben nu nog zestien, als ik rond de negentien ben is het misschien een ander verhaal). |
Citaat:
|
Ja, of ze benoemt geslachtsdelen altijd met *piep* Wat maakt dat nou uit? Het zijn haar geslachtsdelen, al noemt ze die questoren, moet ze lekker zelf weten...
En verder: Algemeen Pil&zwangerschapstopic al gelezen? Staan stapels van dit soort vragen. Maar voor nu: de kans is inderdaad aanwezig dat je daardoor zwanger bent geraakt, maar die is echt wel heel erg klein. Je hebt al een test gedaan die aangaf dat je niet zwanger bent. Dat je nu nog niet ongesteld bent kan komen door stress. Als je je daar erg druk om maakt kan het wel eens gebeuren dat het langer duurt. Mocht het nou voor jouw zin te lang duren, neem dan even contact op met de huisarts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en met je gokken qua leeftijd, laat ik daar al hélemaal nix over zeggen want ik lach me rot. en dan verder qua topic, zwangerschapstopic, okeej, k zal kijken |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou je aanraden de test nogmaals te doen. Voor verdere vragen kun je terecht in het sticky topic op L&G, zoals meerdere malen naar verwezen is. :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |