![]() |
Als jij een spelletje speelt op Internet...
Lees je dan eerst de aanwijzingen door over de besturing? Of begin je meteen en lees je pas als je af bent omdat je de goede knoppen niet kon vinden hoe het eigenlijk moest?
Ik doe altijd dat tweede. :o :) |
ik doe ook het tweede :)
|
2e
|
Meestal kijk ik wel naar de instructies, maar als ik zie dat die instructies langer zijn dan 2 regels, vind ik het teveel moeite om te lezen en probeer ik er zelf wel uit te komen.
Dus eigenlijk doe ik ook altijd het tweede :o |
Meestal het tweede
|
tweede :o
idem met gebruiksaanwijzingen van huishoud- en andere toestellen :o |
We hebben blijkbaar allemaal hersens (y)
|
Citaat:
Eindelijk bevestiging :cool: |
Citaat:
|
Dat tweede ja.
|
2e
|
Ook het tweede.
|
Het tweede, net als Sylph.
|
Zie bovenstaande forummers :o
|
Ik moet zeggen dat dit me verbaast :)
|
2e
|
wat een unanimiteit, dat we dit nog mogen meemaken :emo:
|
Citaat:
|
2
|
Ligt er aan of er veel beschrijvingen over de besturingen staan. Als het maar een kort verhaaltje is, lees ik het wel voordat ik ga spelen, maar ik heb geen zin om een lange lap tekst door te lezen. :p
|
Ik begin altijd meteen.
|
Wat BK zegt.
|
Instructies als het er niet begrijpelijk uitziet.
|
Citaat:
|
Eerste, tenzij het spelletje er heel simpel uitziet. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2e :)
|
Citaat:
|
meestal het tweede
|
Mannen doen niet aan instructies :cool:
|
Ook tweede
|
als ik t niet zelf kan uitvinden dan check ik wel ff maar soms denk ik dan ook wel: never mind
|
ik doe het 1e.. die instructies ben je in 10 seconden doorheen, en daarmee bespaar je 20 seconden op het spelletje
|
Het 2e. Het is meestal "leuker" om er zelf achter te komen en je wilt gewoon snel beginnen.
|
Ik speel geen spelletjes op Internet.
|
2e optie
|
Citaat:
|
Ook het 2e.;)
|
Het 2de en ik lees zowieso nooit de gebruiksaanwijzing dan stop ik gewoon ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer dat het geen poll is eigenlijk.
|
Tweede.
|
Als ik het in 1 oogopslag kan zien, dan kijk ik wel ff en anders vind ik het zelf wel uit
|
Ik lees het vaak eerst even, als het niet te lang is... Daardoor doet iedereen die dat spelletje met die pinguin speelt waarbij je moet vliegen met zo'n albatros het verkeerd. Gaan ze allemaal zo hoog mogelijk vliegen en zo snel mogelijk achter elkaar met de vleugels slaan... Dummies.
|
Citaat:
|
ik begin altijd gelijk
9 van de tien gaat het goed de tiende keer ga ik gooien met het toetsenbord als het niet lukt :o |
Ik ben veel te lui om de instructies te lezen. Als het dan niet wil lukken stop ik gewoon met dat spel en probeer ik een ander :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |