![]() |
Hoe/Waar heb jij je vrienden ontmoet?
Afgezien van de schoolvriendeng ;)
(voorbeeld: Bijbaan, dansschool enz.) TS start: Via de zwemclub. |
jeugdbeweging, werk, trein, via schoolvrienden, via andere vrienden, tijdens het uitgaan, op reis, op kamp, ...
waar niet? |
dansschool, bijbaan, via via, tennis, typcursus, scouting
|
Citaat:
woooh hobby's die ik niet ken! Doe je die nu nog allemaal? |
Citaat:
|
Citaat:
woh (y) |
Citaat:
|
Citaat:
ja, wat is daar mis mee :confused: ik heb zelfs ooit eens een vriendje opgedaan op de trein :eek: |
Ja nee niets maar ik vraag me gewoon af hoe je in godsnaam vrienden maakt in de trein :o
|
Mijn vriendenkring bestaat voornamelijk uit schoolvrienden. Daar kan ik gewoon niet omheen. ;)
Verder: vorige school, toneel (theater de Vorst), werk, familie, via via, en zelfs eentje hier (op het fotoboek :bloos: ) |
Uhm, via 'het pleintje' bij ons achter. Daar heb ik een aantal mensen leren kennen toen ik in Middelburg ben komen wonen, en zo via via weer een zwik andere vrienden. En via internet heb/had ik ook een aantal vrienden. :cool:
|
School en dansles
|
School, basketbal, via via
|
school, tennis, uitgaan, via via, vakantie, enz enz :P
|
Via de kerk :).
Via school Via MUN Via werk. Via mn shopverslaving.. "Goh.. jij komt hier wel heel erg veel he?" |
- studie
- school - politieke jongeren organisatie - roeivereniging - werk - via via |
Via mijn familie (vrienden van mijn ouders hebben soms leuke kinderen (y) )
Bij het uitgaan in de plaatselijke dancing :p Als buren... Ik heb op nog wel meer plaatsen vrienden gemaakt, maar dat is ondertussen wel zo'n beetje verwaterd. |
Ik heb geen vrienden behalve exschoolgenoten :) wel veel kennissen via scouting (vroeger), schoolvrienden, werk en uitgaan.
|
Muziekvereniging, band.
|
Alleen via het forum natuurlijk!
|
kerk, vioolles, internet, buurt, uitgaan, via vrienden en van mn oude school :)
|
jeugdbeweging, uitgaan, uit de straat (buren),
|
Ik ben vriendloos. (y)
|
School,straat en de manege :) en 1 via een site.
|
School, scouting, internet, tennis
Zo lijkt het net alsof ik heel veel vrienden heb, maar dat valt dan ook wel weer mee. |
school,msn
|
school,werk,buurt
|
school en msn.. en Superdudes/Sugababes :bloos:
|
Citaat:
lees de beginpost! |
In de trein. ;)
|
via een bandje waar ik voor gevraagd was
bandje is gestopt, vrienden gebleven ;) |
haackey, via andere vrienden, vakantie en de commisie (y)
|
Via de zwemclub, msn/internet, uit de buurt, vakantie en via via.
|
heb twee beste vriendinnen en die ken ik omdat ze bij me in de buurt wonen/woonden. We speelden altijd samen (vanaf 2/3 jaar oud tot nu eigenlijk :p)
Een andere vriendin ken ik omdat haar moeder op mij pastte toen ik klein was. Twee andere vriendinnen ken ik van de middelbare school (zijn ook alweer 10 jaar vriendinnen van me :)) M'n beste vriend ken ik van m'n opleiding, waar hij drie jaar geleden mee gestopt is, maar ik niet. |
Zwemclubs (zowel de mijne als andere van in de buurt)
Zangkoor Dorp Vrienden van vrienden |
Citaat:
Leugenaar. Je weet best dat je geen andere vrienden hebt dan schoolvrienden. |
Werk, stages, school, sport, kroeg ( :o ), 'gewoon' uit de buurt, coffeeshop.
|
Op een Kantine-meeting :bloos: :bloos:
|
In het berenbos.
|
Citaat:
nou gewoon; je raakt aan de praat... Ooit eens iemand die tegen me zei: "oh jij hebt echt een hoofd om Annabelle te heten" en toen zei ik: "oh jij hebt echt een hoofd om Steven te heten :confused:" en toen zijn we een geanimeerd gesprek begonnen en toen vroeg ie m'n nummer en twee jaar later waren we een koppel :) En nog mensen, bvb iemand die hetzelfde boek leest, of iemand die niet weet waar ie moet uitstappen en dan raak je vanzelf wel aan de praat (y) |
werk, gitaarwinkel, forum.
|
Een vriend heb ik via mijn zusje en zijn zus leren kennen. Via die vriend heb ik weer een andere vriend leren kennen. Via die vriend weer nog meer mensen en via nog meer mensen nog meer mensen... etc. etc. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het perron niet kunnen vinden. Hoelaat ze ergens aankomen. Die mensen. <3 |
Middelbare school, studie, vrienden van vrienden, collega's
|
Citaat:
OT: Werk, uitgaan, via via, straat, etc. |
Werk, uitgaan, etc etc.
En met vrienden komen nog meer vrienden. |
(basis)school, werk, vriendin van ma...ja, da wast wel zo