![]() |
Jouw zorg?
Wat is jouw zorg (op dit moment)?
|
Mijn stage..... :(
|
de menne veel
|
Op dit moment geen. (y)
|
m'n vriend..
|
en school
|
Zelfstandig en verstandig zijn
|
school
me terug gelukkig voelen ivm mijn ex |
pfff... goed betaalde baan of school... Lastig :o
|
Ik denk dat ik meer dan 50000 tekens nodig heb.
|
mn gewicht:(
|
Citaat:
|
Citaat:
(Verder mijn chronisch rood staan, bezig zijn met huisje huren blabla. Ligt aan mijn bui wat de prioriteit als 'zorg' heeft). ;) |
even in steekwoorden maar..
- vrienden - school/ studie - werk - toekomst - mezelf / geluk / de gedachten e.d (toch nog wat) - mn gewicht nah voorlopig hou ik em zo |
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik me geen grote zorgen hoef te maken momenteel. Hoewel ik me wel wat zorgen maak om een goede vriendin van me. Maar dat komt goed, ze heeft genoeg mensen om zich heen om voor haar te zorgen en die haar op zullen vangen als ik er even niet ben.
|
Eindelijk eens even geen :).
|
Geld
|
Niks groots, wel wat kleine dingetjes.
Vrienden Ik/mezelf en alles wat ik doe/hoe ik eruit zie School Werk Tijdgebrek |
- mijn school
- mezelf - toekomst - gewicht ... eigenlijk te veel om op te noemen... |
Dat ik van school moet na mn examen.... als ik het haal.. Ik wil nog niet wat anders... :s
|
Citaat:
|
school en idd geld.
|
Geen, ik ben zorgeloos.
|
schoolzaken
geldzaken vriendenzaken |
Ik ben redelijk zorgeloos momenteel, mijn grootste zorg ben ik zelf. De mensen met PM weten wel waar het dan allemaal overgaat. :)
|
Mijn studie. Mijn scriptie. Mijn post-universiteit leven.
|
Geen zorgen :d
|
Citaat:
vrienden, alles at je doet.. enz.. dat zijn best grote dingen hoor.. toch? :s |
Citaat:
|
- vriendinnen
- ex - school - uiterlijk - gelukkig worden |
Hoeveelheid water dat ik drink :( Drink te weinig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn gebrek aan discipline staat me echt enorm tegen (n). Heb net heel mijn kamer opgeruimd maar er staat altijd wel weer wat te wachten.
Heb 't gewoon druk denk ik. Ook wel leuk hoor, maar soms zo irritant en vermoeiend.. |
Ik moet woonruimte zoeken in Rotterdam en ik krijg echt te maken met zoveel shady verhuurders, kantoortjes, allerlei vage regels...en dat moet ik ook nog afstemmen met de begindatum van mijn werk als advocaat. Hectische periode dus. Nieuwe stad, nieuwe werkgever, nieuwe mensen...
maar om nou te zeggen dat ik me daar zórgen over maak? Nah, niet echt...ik leef best wel zorgeloos :) |
Citaat:
|
mijn gezondheid en mijn school.
|
Op het moment eigenlijk niks wat het vermelden waard is.
|
mijn Zorgen:
School !!! ik weet niet of ik het haal dit jaar, vorige jaar moest ik blijven zitten :bloos: want ik kon voor geen meter duits en k woon nu een jaar in Duitsland. maar ja... :) |
Momenteel is nu het belangrijkste school.
Donderdag proefwerkweek, terwijl ik nog één hoofdstuk scheikunde, één hoofdstuk natuurkunde, drie paragrafen biologie en vier paragrafen wiskunde achterloop. En ik ben ook nog ziek. Ik ga nu dus maar aan de slag... |
Of het wel goed gaat met mijn ex.. en ik haat dat woord trouwens. En mijn toets morgen. Maar wel in die volgorde.
|
De enorme klerezooi die ik achterloop op school doordat ik een week ziek ben geweest.
Maar daar maak ik me geen zorgen over. Ik ben gestopt met me zorgen maken, dat kostte teveel energie. |
waah, te veel om op te noemen
*het zit tussen je oren* ja vooral dat dus, mijn eigen hoofd verder heb ik het voor elkaar gespeeld gigantisch achter te liggen qua schoolwerk (en maak ik de berg alleen groter door nu te gaan zitten forummen in het kader van ontspanning of zo, bah) |
Aaaah mijn paspoort, aaaaaaah, aaaaaah! :eek: waarrrrr is dat ding?!
|
of iedereen niet weg gaat :o
|
- een bepaalde jongen
- school - mijn gezondheid - het feit dat ik geen werk meer heb - mijn gewicht - het feit dat het laatste waar ik nog iets van kracht uithaalde nu weg is - mijn hele leven eigenlijk |
Dat ik niet sociaal ben in de klas.
Dat ik te veel denk wat anderen over me denken. |
Citaat:
|
Mijn ouders.
En mijzelf, maar dat is niets nieuws. :p Wordt al steeds beter trouwends. Ik kom er nog wel. Ergens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |