![]() |
Positieve veranderingen van Bands
Je hoort altijd iedereen van:
VROEGER waren ze beter. alleen de eerste cd was goed ze zijn kut geworden en dat soort zinnen..... maar welke bands vind je nou in POSITIEVE zin veranderd? Dus welke band is steeds beter geworden? Dit heb ik met Beseech...... From my Bleeding Heart en Black Emotions waren al heel goed te doen. Maar hun nieuwe cd: Souls Highway, is heel erg Doom geworden, en zeker de beste van de 3 albums... ben blij dat ze die verandering hebben gemaakt, de zang van de man is nu een stuk mooier :D verdre weet ik het zo niet..... ik post het nog wel als ik het weet.... Maar hebben jullie dat ook met bands? dat ze POSITIEF verandert zijn, en dus beter geworden vergeleken met de eerdere cd's |
Nightwish, tenzij je van vals mannengejengel houdt
|
Citaat:
ik vind die kerel juist cool zingen Beauty and the Beast is mijn favoriete nummer heb je de nieuwe Nightwish al gehoord?? de mannenzang is terug :D:D:D |
human alert :) elke cd is weer beter dan zijn voorganger :)
|
undeclinable
zijn melodieuzer geworden, vind ik persoonlijk mooier shandon ik vind de nieuwe cd beter dan de voorganger |
Citaat:
maar het blijft mooie muziek hoor, ik heb dus iemand nodig die het ff brandt |
slayer blijft altijd even goed :D al dan niet beter
ewm red hot chili peppers vind ik steeds beter worden ook (wachten maar op de nuwe cd) en de nuwe cd van millencolin vind ik een hele vooruitgang op de vorige |
Bryan Adams, Matchbox Twenty, Feeder.
|
my dying bride, nieuwe albums hebben imho veel meer emotie...
|
get up kids nieuwe werk is heel erg anders als oud werk, meer acoustic/country/indie enzo, maar echt ontzettend mooi en ik vind wel dat ze erop vooruit zijn gegaan in betere zin
zelfde geldt voor the Promise Ring nieuwe New found glory album is ook echt heel goed, maar meer poppunkig ipv emo-punkrock maar toch heel goed werk afgeleverd en niemand zal het wel met me eens zijn maar nieuwe Korn album vidn ik ook beter als oud..maar oude korn heb ik nooit echt héél leuk gevonden om eerlijk te zijn... |
AFI, Ignite & Queen.
|
Er zijn maar zéér weinig bands die beter worden naarmate ze meer albums uitbrengen maar enkele voorbeelden zijn:
Desaster: Debuut was goed, maal Hellfire's dominion is beter en de laatste plaat ook!! Dismember: Like an everflowing... klasse plaat, maar de albums daarna zijn nog veel beter met als hoogtepunt "Death Metal" Ja nu heb ik genoeg getypt ;) |
NOFX, Metallica(:eek: ) & Black Sabath (:eek: ).
|
ik vind de ontwikkeling die deftones doormaakt heel interessant, duidelijk afwijkend van de nu-metal sneltrein. Als i Around the fur de beste, hun maken een vreselijk coole ontwikkeling door en ben benieuwd naar die 'lovers' cd.
Verder vind ik Silverchair beter worden, van grungebandje naar een haast symfonische band, erg cool. Face tomorrow :P Ignite, mooie rustigere zang haast. Hatebreeds 2e was beter dan 1e Earthtone 9, alleen jammer dat ze uit elkaar zijn, maar werden ook steeds beter. Pennywise ook. |
Radiohead
|
Citaat:
maar eh, dream theater gaat er wel op vooruit de afgelopen 20jaar eerste zanger was bijv zwaar minder dan de 'nieuwe' maar ja bands ontwikkelen zich ook, da's op zich geen bewuste verandering, maar wel goed |
Eu... Hypocrisy. Te 'death' voor mij in 't begin
|
ehm... laatste plaat van rancid was beter dan z'n voorganger
|
the beatles werden ook steeds beter tot ze stopten....
|
destruction word ook steeds vetter, betere studios, vettere gitaren, coolere tours
|
my dying bride, Neuk!, deftones.
Zoveel eigenlijk, alleen valt het op wanneer een band slechter wordt, terwijl het normaal is dat ze beter worden. |
dEUS, Motorpsycho en de Beta Band.
|
Incubus
Lamb |
soulfly
|
radiohead
osdorp posse |
Dream Theater
Metallica |
Citaat:
|
Citaat:
|
4hero, no doubt, radiohead in zekere zin (het toevoegen van meer electronische geluidjes)
|
Citaat:
|
Iced Earth -> zang op de eerste cd's vink zwaar kut.
Tool -> wordt telkens ingewikkelder Opeth -> wordt steeds melodieuzer |
Opeth vink niet..
toch vind ik *schaam* de nieuwe slayer beter klinken dan de oude.. Cradle of filth min of meer omdat de nieuwe richting me meer bevalt:D verder zouk zo snel nix weten |
Citaat:
kid a heeft niet eens n single voortgebracht en de 'populariteit' van radiohead is ook gedaald tov midden-eind jaren '90 (maar ze rocken nog steeds :D) |
Citaat:
Citaat:
the pyramid song, dat waren singles toch? |
Citaat:
Verder zijn er wel wat groepe die met hun eerste album, waar ze jaren hebben kunnen over nadenken, veel succes oogsten en dan onder druk van de platenmaatschappij snel een nieuwe cd moeten uitbrengen en dan floppen. |
Citaat:
pyramid song was al weer van amnesiac |
Citaat:
|
Opeth - wordt steeds epischer; lekker sfeervoller, dpch stukken braver steeds
Anathema - jah, kvond ze steeds beter worden maar et moet nu niet meer te gek worden! (kleine kans, Anathema uit elkaar:() kvond AFDTE al weer minder eigenlijk.. K-Otic wordt spannend:) kvond Bulletproof al redelijk goed, maar de nieuwe single Falling is wel erg leuk:) ff afwachten dus.. Tool muziek wordt wel spannender:) |
red hot chili peppers hebben met californication de meeste van hun vorige albums sterkt verbeterd
|
Citaat:
|
Citaat:
we hadden het toch ook over Amnesiac :D |
Citaat:
als je kijkt naar blood sugar sex magic, en die vergelijkt met californication....dan is die laatste veel minder funk en veel meer softe ballad achtige nummers... |
Citaat:
eXo recommends Hero Of The Day No Leaf Clover Outlaw Torn Ronnie |
Citaat:
net als Reload |
De solo cd's van John Frusciante (gitariste van de Red Hot Chili Peppers) worden met de plaat beter. Hij zingt alleen nog wel steeds vals :(
|
Radiohead: tja ik vind ok computer ook nog net iets beter dan kid a en amnesiac, maar je kan het ook anders bekijken:
ok computer was hun derde album, en was een stuk beter dan voorgangers the bends en pablo honey dEUS: ik vind hun laatste cd het mooist, nog steeds |
Citaat:
whaaaaah, INCUBUS IS JUIST NAAR DE KLOTE GEHOLPEN! ze maken nu alleen maar stomme nummers:( i miss liedjes zoals op fungus amongus |
moby is beter geworden
|
Citaat:
|
'Fixxxer', 'Mama Said', 'Low Man's Lyrics', 'The Outlaw Torn' & 'Bleeding Me' staan op Load & ReLoad. 't Zijn dus hele goede CD's.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |