![]() |
journalistiek in Antwerpen
Hoi, ik wil volgend jaar journalistiek gaan studeren aan Plantijn hogeschool in Antwerpen. Zijn hier misschien mensen die daar hebben gestudeerd of studeren?
Ik ben namelijk benieuwd naar de vakken, moeilijkheidsgraad e.d. :) groetjes Monique |
Ik weet niet of je het weet maar voor veel opleidingen aan Hogescholen in Belgie heb je een vwo-diploma nodig als je uit Nederland komt, vraag dit dus goed na voor de opleiding die jij wilt gaan doen of Havo voldoende is.
|
Citaat:
Heb ik nog nooit iemand over gehoord, weet je misschien een site waar ik dat kan terug vinden? |
>> Studiekeuze
|
Citaat:
Waar kan ik dit onderwerp nu terug vinden of openen? groetjes |
School & Studie...
Daar staat boven alle andere topics een subforum: studiekeuze... daar staat je topic nu |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met een tso (=havo?) en een aso (=vwo?) diploma kan je op elke Belgische universiteit of hoge school beginnen.
|
Citaat:
Ik ken wel een paar mensen die journalistiek doen of gedaan hebben, dus misschien kan ik je wel helpen? |
Citaat:
groetjes |
Citaat:
groetjes monique |
Citaat:
en je andere vraag: dat hangt ervan af welke richting je doet, kan vanalles zijn.. Je kan op deze site kijken, http://www.ond.vlaanderen.be/onderwi...graad=2&hs=311 maar ik denk niet dat je er veel aan hebt om dat te weten eigenlijk Als je nog vragen hebt.. stel ze maar |
Citaat:
groetjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |