![]() |
Hoe vaak per dag strik jij je veters en op welke manier?
Hoef jij ze maar één keer te strikken of moet jij elk half uur door je knieeen omdat ze weer los zijn? :)
En als je ze strikt, doe je dat dan met één lus of met twee lussen? :) |
Ik heb van die clips aan m'n schoenen zitten, dus ik hoef ze gemiddeld maar één keer per week te strikken (y)
|
Nevah.
|
ritsen(y)
|
Ik heb geen veters :cool:
|
Douwt veters in schoenen, onder de voet...since 1842
|
Ik draag vaak geveterde hoge docter martens.. Daar ben je al met al wel even zoet mee ;x
|
Niet, heb een rits aan de zijkant. Maar er zijn wel veters aan voor de show en die moet ik zo 1 keer in de 2 weken weer vastmaken ofzo.
|
Ik draag voornamelijk schoenen zonder veters, en als ik wel mijn 'veter-schoenen' aan doe 1x, ik heb namelijk een veterstrikdiploma. (y) :cool:
|
Ik ben daar wel goed in.;)
|
Citaat:
|
Dat ligt eraan welke schoenen ik aan heb, maar bij m'n sneakers echt zo'n 5x per dag, die krengen gaan de heletijd los.
Ik strik ze gewoon met 1 knoop en twee lussen, en dan duw ik de lussen in m'n schoenen. |
Heb meestal laarzen (met rits) aan, als ik schoenen met veters draag strik ik ze 1 keer fatsoenlijk en dan de rest van de dag niet meer.
Weet niemand die site meer met die verschillende strik-methodes, die was wel leuk (y) |
Ritsen! Ik heb maar weinig schoenen met veters. En die strik ik dan aan het begin van de dag en dan ben ik klaar.
|
twee keer per dag ofzo ;)
|
klitteband.. :D
|
Zelden tot nooit, ik heb er een mooie dubbele knoop met twee lussen in mijn veters liggen en die blijven mooi zitten
|
Klittenband
|
Gelukkig niet hoor :D . Misschien twee à drie keer per dag, zo iets iig:P
|
Met warm weer ongeveer om de dag (ene paar zomerschoenen heeft gespjes, andere veters). Met koud weer vrijwel nooit (ene paar winterschoenen heeft elastiek, andere veters die in principe niet losgemaakt hoeven worden om de schoen aan of uit te doen)
edit: sportschoenen zijn er ook nog! Hoe vaak ik die strik wisselt nogal. |
ik heeft laarzen met rits.. dus strik ze eigenlijk nooit..
normale veterschoenen gewoon een goede stevige strik.. mn wandelschoenen strik ik op een speciale manier.. onderhalen,, overstrekken enzo.. grin soms in 1 keer goed voor de komende 8 uur soms niet en zit ik om t uur weer op mn knieen |
1x, op een spastische manier.
|
Als ik gewoon de hele dag thuis ben doe ik nog niet eens mijn schoenen aan.
Maar als ik op een dag een aantal keer moet lopen moet ik soms nog wel eens een paar keer strikken ja. :s Ik strik ze gewoon: een knoop, dan een strik en dan nog een strik er boven op. :) |
1x per dag, hard en zuiver.
|
Meestal één keer.
|
Ik heb volgens mij alleen in mijn sportschoenen veters zitten. En in een aantal van mn zomerschoenen, maar die veters strik ik niet, die zitten in mn schoen.
|
Ik schuif de All Stars om mijn poezelige voetjes, gooi er een dubbele knoop op en klaar is kees.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen als ik ga sporten, dat is 2-4 keer per week.
|
Ik hbeb laarzen met rist. En bij sport (paardrijden) draag ik meestal rubberen laarzen. In de zomer strik ik me veters 1 keer? op de standaard manier dacht ik...
|
M'n sneakers strik ik niet, tenzij ik ga sporten. Op de gebruikelijke manier dan wel.
Naast sneakers heb ik alleen laarzen zonder veters. |
Er zitten ritsen aan de zijkant van mijn schoenen. En veters aan de voorkant, maar die hoeven niet open ivm die ritsen, die heb ik dus ooit één keer gestrikt en daarna nooit meer.
Bij mijn zomerschoenen strik ik de veters één keer per jaar. Dat doe ik dan zo dat ik er verder gewoon in en uit kan stappen zonder steeds opnieuw de veters te hoeven strikken. En dan heb ik nog schoenen die je gewoon elke keer dat je ze aan doet moet strikken, maar die heb ik zelden aan. |
Citaat:
|
of ik prop mijn veters gewoon in mn schoenen
of ik strik ze 1 keer en hoop dat ze lang blijven zitten. 2 lussen |
Ik strik mijn veters eenmalig bij aanschaf van de schoenen, daarna stap ik er elke keer gewoon in. (y)
|
Ik heb geen veters vandaag.
|
Ik heb nergens veters in die gestrikt moeten worden. Ik heb wel veters, maar dan in combinatie met een rits :o
|
Een keer per dag, met twee lussen (hoe knoop je met een lus dan? :confused: ), een dubbele knoop.
|
ik strik ze niet stop ze in mn schoenen
|
Citaat:
|
Gewoon één keer en op de gewone manier.
|
alleen als ik m'n schoenen aandoe, en ik prop ze gewoon in mijn schoen.
|
Prop ze in mn schoenen
|
Citaat:
|
Ik strik ze niet.
|
Citaat:
|
Verschilt per schoen.
|
0 keer want ik heb alleen maar schoenen met een rits.
Met sport hoef ik ze maar 1 keer te strikken. Misschien nu vaker, want ik heb nieuwe :p |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |