![]() |
Heb je ooit kopi luwak-koffie gedronken?
Zo niet, zou je dat weleens willen doen?
|
Nee.
|
wat?
|
Het lijkt me wel spannend. Het enige wat ik *nooit* zou eten is fugu, kogelvis.
|
Kopi wat? :o
Nee dus. |
Wat de boer niet kent...
Maar dan met drinken in dit geval :p |
dat is koffie gemaakt van de uitwerpselen van een 1 of ander beest. neuh dank je.
|
iehww.. :o
|
|
Citaat:
|
koffie wat gemaakt word van koffie bonen die uit de uitwerpselen worden gehaald van den Sifet kat
(jaja, ik kijk discovery ;) ) nee, nog nooit gehad, lijkt me ook niks eigelijk... geef mij maar een bakkie senseo |
Maar die kat is niet zomaar een kat, het is een hele kieskeurige kat.
Hij eet alleen de allerbeste koffiebonen op. En er zijn mensen uit verweggiestan die er echt hun beroep van hebben gemaakt om die boontjes uit de uitwerpselen van die katten te pulken... Verder, nee, ik heb niet zo'n behoefte aan zo'n kopje koffie. Gewone koffie vind ik lekker genoeg, en is toch ietsjes goedkoper :o |
Ik drink bijna nooit koffie, maar als ik een kopje wil, dan neem ik wel gewone koffie.
|
Ik heb het in Rotterdam wel eens gedronken, en het was best lekker, wel een beetje te duur. Niet vreselijk bijzonder dus. :p
|
Citaat:
|
Ik zou het wel drinken hoor. Je moet alles een keer proberen, niet zo flauw doen.
|
wat een onzin hetzelfde als kobe vlees
de smaak gaat echt niet zoveel omhoog ik vind die koffie juist bitter :| |
Volgens mij is de truc dat de bonen niet verteerd worden, maar dat bepaalde enzymen de koffie iets minder bitter maken.
|
Citaat:
|
Hmm, nee :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, nee.
|
De enige koffie die ik nog wel eens zou willen drinken.
|
ja graag
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |