![]() |
Beste denkbare selectie
Basis:
Buffon Salgado Ferdinand Nesta Maldini Ballack Kaka Gerrard Rooney Shevchenko Ronaldinho Wissel: vd Sar Terry Thuram Lampard Eto'O |
Ik zou Xavi er in ieder geval in zetten
|
Ik zou Maldini eruit halen.. voor de rest ben ik het er wel mee eens
|
mijn droomelftal zou zijn
cech cafu, terry, samuel, a.cole xavi, gerrard, kaka, ronaldinho eto'o, adriano reserves buffon, zanetti, ayala, heinze, riquelme, vieira, lampard, nedved, shevchenko, henry, robben. eventueel van der sar als derde keeper :p |
Pfff, lastig hoor. Een mogelijkheid:
----------------Cech---------------- Cafu--Ferdinand--Nesta--Roberto Carlos --------------Gerrard--------------- ---Xavi-----------------Ronaldinho ----------------Messi---------------- ---Shevchenko---Eto'o----------- Op de bank (7 man): Gomes Vieira Henry Terry Heinze Lampard Adriano Helaas kunnen er maar elf op het veld :P |
Van der Sar
Cafu Terry Cannavaro A. Cole Viera Kaká Lampard Ronaldinho Shevchenko Eto'o Reserves: Cech Márquez Thuram Nedved Juninho Henry Ibrahimovic |
Code:
Cech |
--------------------- Van der Sar ----------------------
----- Cafu ----- Cannavaro ----- Nesta ----- Maldini ----------------------------Pirlo --------------------------- ----- Ronaldinho ------------------------------- Robben ---------------------- Van der Vaart -------------------- ----------- Toni ------------------------- Huntelaar ---- :D |
----------------De Goey-------------
Refos -- De Wolf -- Fraser -- Heus ---- Sabau ----- Bosz -- Witschge --- ---- Taument -- Kiprich -- Blinker -- |
Citaat:
|
Casillas
Puyol Cannavaro Terry Gerrard Vieira Makelele Ballack Messi Adriano Ronaldinho |
Citaat:
Vergeet Dick Heesen ook niet. :) |
Met vd Doelen en van Rijswijk word je wereldkampioen (Y)
Wat zeg ik? Heelalkampioen! |
Jongens jongens jullie vergeten Jackie de Gier. En eeh Van Gobbel > Refos.
|
Je hebt teveel sterren geselecteerd en geen dragende spelers, dat werkt niet
|
Citaat:
(Nee, eigenlijk niet, maar dat is bijzaak :D ) |
Hiquita
De Wolf van Gobbel Vreven Materrazzi Cantona Jeremies Valderama Breedveld Mols Vos |
Lehmann
Linke Ramelow Matthäus Worns Basler Ballack Jeremies Effenberg Bierhoff Klinsmann :rolleyes: |
Code:
Buffon Casillas Lucio Zanetti Makalele Lampard Juninho Bergkamp Robben Joaquin Eto'o Henry (bij selectie van 23) |
Keepers:
Buffon Casillas Cech Verdedigers: Puyol Nesta Cole Zambrotta Cannavaro Cafú Thuram Middenvelders: Lampard Gerrard Makelele Vieira Ballack Kaka Robben Deco Aanval: Ronaldinho Adriano Henry Eto'o Shevchenko Denk ik. |
Citaat:
ik zou trouwens effenberg erin zetten ipv jeremies. |
Citaat:
|
Waarom selecteert iedereen toch Cafu, Roberto Carlos/ Ashley Cole als backs. Er zijn zoveel jongens die de 'oude' Brazilianen allang voorbij zijn gestreefd en Cole heeft een goede naam opgebouwd maar haalt al tijden zijn niveau niet meer. Ik zou normaal gesproken niet snel een Duitser selecteren maar Lahm is echt een van de beste backs ter wereld. Enige lichtpunt voor de Mannschaft, ook aangezien Ballack meer met andere clubs bezig is dan met voetballen.
|
Ik dacht nog na over Cicinho, maar als linksback kn ik niet zo snel een betere bedenken dan Roberto Carlos, misschien ooit Maxwell, maar op dit moment geen enkele.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zambrotta is dacht ik geen vleugelverdediger, maar gewoon een back. Cicinho is trouwens een rechtsback.
|
Ik zou met een ruit spelen
-----Eto'o-------Adriano------ ----------Ronaldinho---------- Robben---------------Juninho ------------Gerrard----------- R. Carlos--Nesta--Terry--Puyol ------------V.d. Sar---------- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben het met je eens dat het onderscheid tegenwoordig niet meer te maken valt. |
Citaat:
|
Huh, een back zonder aanvallende mogelijkheden komt toch haast niet meer terecht bij een topclub? Tenzij het in een heel verdedigend systeem is, maar dan zijn het meestal omgeturnde centrale verdigers ofzo. (uitgaande van een 4-mans verdegiging en niet van een 3-mans verdediging) Op de backposities staan dan meestal óf wingbacks als Roberto Carlos of trabelsi, óf omgeturnde centrale verdedigers als Ooijer, Maldini en Puyol. Zambrotta is een echte wingback, vergelijkbaar met Cicinho. Hij staat niet voor niets ook wel eens halfspeler.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Eriksson heeft geen verstand van voetbal |
Citaat: