![]() |
Nieuwe wedstrijd op scholieren?
:o Ik heb zin om me ergens op te richten dus wat dachten jullie van nog een wedstrijdje hier op scholieren.com?
De 1e was echt niet geweldig dus dacht ik zo: Laten we wachten tot er minimaal 10 a 15 meedoen. Zoniet, laat dan maar hangen. Het onderwerp word weer onderling genoemd en dan stemmen. |
en wat voor wedsrtijd denken we nu aan?
|
misschien een fotowedstrijd? ik denk namelijk dat er dan meer kans is op een hoger deelnemersaantal.
|
Citaat:
|
Wie neemt de leiding?
Ik (en andere ART-fb's vast ook wel) willen helpen met de logistieke :) dingeskes. |
ik wil best meedoen, lijkt me leuk :)
|
Ja!
|
ik doe wel mee
|
K wil ook wel meedoen hoor:)
|
Count me in :)
|
Sgoed!
|
ja leuk. foto's (y)
|
fotowedstrijd is leuk! (y)
|
ik zal ook wel mn best doen ;)
|
ok kom maar op dan :cool:
|
Count me in.
|
Klaar om een poging te wagen (y)
|
je wilt meer mensen, maar je wilt je wel beperken tot alleen foto's :confused:
|
Ik wil ook best meedoen, maar sluit me aan bij Fishy. Je kunt beter een thema ofzo vaststellen of wat andere dingen, dan het materiaal/werkwijze. Een fotowedsrtijd is overigens wel erg leuk, maar dan moet er wel een leuke opdracht aan vastzitten ;)
|
Ik kan niet fotograferen dus als het een fotowedstrijd is doe ik sowieso niet mee. Als het een open wedstrijd is dan doe ik mee als ik er tijd voor kan maken.
|
Ik wil ook wel meedoen! (y)
|
Ik wil het best weer proberen, maar wat denken jullie ervan als wij als fbs gewoon een thema vaststellen?
De afgelopen inspiratiegolven van de meest recente dopfbs (vooral de laatste 5): http://forum.scholieren.com/showthre...4#post18718784 Durven jullie zoiets aan, of willen jullie liever een overleg topic of een 'braaf' thema? |
Ik doe mee.
|
Liever geen braaf thema, ik vind veel van de thema's uit jouw lijstje nog te braaf, mutant. 'Predikt de waanzin en de zwartgalligheid' en 'katten hebben geen remmen' vind ik erg gaaf.
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel eens meedoen. :)
Fotowedstrijd lijkt me erg gaaf, dan doe ik sowieso mee. Is het andere kunst, dan moet ik nog even kijken wat het onderwerp is om te zien of ik niet in tijdnood kom (door schooldrukte e.d.). :) |
Ik wil ook wel meedoen
|
Citaat:
Citaat:
:) maar ja, wie ben ik, ik heb de vorige keren niet meegedaan. oh, medewerkers zijn toch niet uitgesloten van deelname? toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan duiken we in overleg voor een leuk thema :). |
wat ga ik lachen als 'katten hebben geen remmen' wordt gebruikt :d
|
Citaat:
|
Ik doe mee, al lijkt het me handiger als de wedstrijd niet alleen op foto's wordt beperkt.
|
:cool:
|
:)
|
En nu, onderwerp?
|
Vroeger hadden we altijd van die Photoshop wedstrijden. En diegene die hem gewonnen had mocht een nieuw topic openen met een eigen uitgekozen plaatje. En iedereen ging ook stemmen (y). Echt leuk.
|
I'm in.
|
Foto of photo-shop wedstrijd doe ik ook mee
Iets anders misschien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Aan een fotowedstrijd wil ik me ook wel wagen, photoshop niet :)
|
fotowedstrijd (Y) i'm in :o
|
Ik wil ook wel meedoen,
wat ook een leuk onderwerp is (gezien op Goedemorgen Nederland :o) Maak een strip van het refrein van een (Nederlandstalig) nummer.... Dan kunnen we eventueel eerst stemmen over de nummers en om het dan eerlijk te houden de nummers verloten onder de deelnemers. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |