![]() |
is jouw lichaam strandklaar?
vertel het eens hier.
Heb jij deze winter een ijzeren discipline gehad en is je lichaam nog mooier/slanker/gespierder dan eind zomer vorig jaar of heb je een buikje gekweekt en hangen je spieren slap langs je lichaam? Schiet je in de stress als je denkt aan de zomer en dat iedereen dan je lijf ziet of maakt het je niets uit? TS begint: mijn lichaam is mooier dan vorig jaar zomer. ik weeg nu totaal 5 kilo minder en ben een stuk gespierder. We kunnen zeggen dat ik veel vet heb verbrand en flink wat spieren heb gebouwd. ik heb geen foto's :o Nu is het jullie beurt :) |
Ik weeg nu 10 kilo meer, omdat ik 2 maanden niet heb kunnen werken en sporten door een operatie,maar nu kan het weer, en vorig jaar was ik in 3 maanden heel mijn buik kwijt.
En zo niet, dan niet, de rest is nog de moeite waard :cool: |
Neuh, dr moet nog een kilo of 10 af. Maar er ligt nog sneeuw op t moment, dus ik heb nog even de tijd :)
|
Mijn lichaam is nooit 'strandklaar', whatever that may be.
|
ik ben na de zomer gaan trainen. ben er dus wel op vooruit gegaan. Ben ook afgevallen :). Maar de laaste 2 weken ben ik ziek geweest of heb ik het erg druk gehad en is van trainen niet veel terecht gekomen.
|
Citaat:
|
Mijn lichaam is ook nooit strandklaar, en dat vind ik helemaal niet erg. Ik houd niet van het strand, kan niet tegen de hitte en felle zon. Tel daarbij op dat ik nooit bruin word, ook niet iets dat een heel klein beetje in de richting van bruin zou kunnen komen, en je weet waarom mijn lichaam nooit "strandklaar" is. :)
|
op zich zou ik zo wel op het strand kunnen liggen, kheb geaccepterrd dat mijn zwembandje van 4cm dik nooit meer weggaat :)
Maar ik wil wel nog wat kilotjes kwijt, gewoon, voor het gevoel, maar mn lijf hoeft niet strakker. |
Als Greenpeace je richting de zee probeert te rollen/duwen/slepen en je nat houdt................... dan weet je dat je er nog niet klaar voor bent.
|
Citaat:
|
Nee, ik denk het niet, ik kan niet tegen de zon en daar zon en strand goed samengaan, zal ik er nooit klaar voor zijn. :o
Of ik moet een burka aantrekken, maar ja, dan is het weer zo warm. :o |
Ik heb ook wel geluk met mijn bouw, kom niet snel aan en ik ben er nu wel tevreden over.
Maar ja, ik ga toch nooit naar het strand, dusja.. Word niet bruin en ik vind er meestal weinig aan :) |
Ik heb nooit tijd voor strand dus dat zou mij een worst wezen :o
En ja, ik heb in de winter een buikje gekweekt :P Maar van de zomer is het weer veel en hard werken, dus dan ben ik die ook in no-time weer kwijt (y) |
Ik weeg nu 5 kilo minder dan vorig jaar, dus het is wel mooier dan destijds, maar absoluut nog niet strandklaar. Gelukkig hebben we nog een aantal maanden :)
|
Als ik naar het strand ga doe ik dat om van de zon en het water te genieten, niet om mijn lichaam te showen.
edit: en inderdaad, ik ben er nu wel klaar voor om van zon en water te genieten, maar dan moet het wel warmer zijn hoor :p |
Ja. Altijd :P
Ik ben altijd klaar om lekker in de zon te liggen. Maar die moet er dan wel zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mn lichaam is 24/7 strandklaar :o Alleen het kleurtje moet donkerder, maar daar heb ik strand voor nodig ;)
|
jep alleen het kleurtje ontbreekt nog bij mij :p
|
Nee, maar er wordt aan gewerkt.
|
Citaat:
|
Redelijk, er mag nog wel een kilootje af en het mag wat strakker allemaal, maar het gaat zo ook wel :p Ik heb het in ieder geval niet laten verslonzen deze winter.
Overigens heb ik me nooit ongemakkelijk gevoeld in bikini op het strand, hoe bruiner alles wordt hoe minder 'oneffenheden' opvallen :) |
Citaat:
Maar inderdaad, als je bruiner bent oog je automatisch slanker en ziet je huid er mooier uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorig jaar heel hard geprobeerd mijn lichaam strandklaar te krijgen, maar lukte niet. In de winter 4 kilo kwijt geraakt, dus als er nog 2 of 3 af kunnen, dan mag ik best tevreden zijn.
Misschien moet ik ook alvast even beginnen met de zonnebank :) |
Als ik een stap op het strand zet ben ik al verbrand, en hoe ik eruit zie in mijn bikini op het strand met zand in mijn haar boeit me niet zo heel veel.
|
Nee nog niet..
Maar ik maak me er nu niet zo druk om. Meestal in de zomer beweeg ik meer omdat ik dan ga skeeleren en meer ga zwemmen. Ook eet ik dan minder, en drink meer water! Dus dan heb ik vaak het gevoel dat ik dan slanker ben. |
Citaat:
|
Nog niet, daar ben ik dan ook mee bezig de afgelopen week. Dit is mijn 2e week, en het verloopt aardig goed. :) Beter dan verwacht. ;)
|
een paar kilo eraf zou wel mooi zijn denk ik, maar geen noodzaak.
Verder kan ik zo in bikini aangezien mn huid nog wel een kleurtje heeft! |
mijn lichaam altijd, nu t weer nog... zucht
|
Verre van.
|
Ik need 5 cm groeien :rolleyes:
|
mijn lichaam is qua figuur altijd klaar voor het strand
alleen ik ben zo wit :( |
Citaat:
|
Mijn lichaam is strandklaar, niet dat ik er iets aan gedan heb ofzo, maar ik vind mezelf nog altijd mooi. Het enige wat ik nodig heb is heeeel heeeeel veel zonnebrand want ik ben weer eens zo wit dat ik doorzichtig ben :D.
(Beter ook, bruin staat me niet). |
Citaat:
|
Weeg denk 3 a 4 kg meer maar ben wel een stuk droger geworden. Kracht is ook goed vooruit gegaan dus spieren ook. Dit jaar kom ik wel droog te staan op strand, daar ben ik niet bang voor. Ben nu al niet vet en heb geen buikje, maar het wasbord moet wel even tevoorschijn getoverd worden deze zomer :)
|
Nee, wordt het ook niet,
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik ben ook duidelijk de uitgelebberdste van allemaal :p |
Citaat:
|
Ja hoor, ik kan zo het strand op zonder gene.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb liever zachte, ietwat mollige mensen, ipv een spierbol zonder ronde plekjes. |
Haha, je bedoelt de standaard mac-junk? Tja, soort zoekt soort heh..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |