![]() |
Floortje of Raffaela
Wie moet er winnen? Floortje of Raffaela
|
jim.
|
klaas.
|
die was van 2004 man!
|
o ja sorry :(.
dan moet kees maar winnen :). |
ja, kees of jim.
|
|
Rafaella want dat is een neg0r.
|
Floortje zou ik wel kunnen doen voor een keertje, misschien twee...
|
Ja, die andere whore is zwanger. En ze gaat pas 4 maandne met deze vriend. :) hahaahahaa. :(
|
Citaat:
gadver man. |
Floortje :) (y)
|
ach fabienne, ik heb gewoon NIX met rafaella...
en dan moet je toch wát zeggen hè? |
Floortje is 42 en Rafaella is zwart.
Ik stem tegen :) |
geen van beide
|
Geen van beiden.
|
ik ken ze beiden niet :)
|
Citaat:
|
Ik stem blanco.
|
die blanke
|
Citaat:
|
|
Foto's!!!
|
Ikzelf kies voor Floortje, omdat zij gewoon op een eerlijke manier heeft meegedaan aan Idols en gewoon normaal door haar zang en stem naar de finale is gestemt. Raffaela moet het meer hebben van rare acties zoals in huilen uitbarsten op het podium en beweren dat ze verliefd zou zijn op Hankjan van de jury. Ik vind dit erg goedkoop en daarom kies ik Floortje
|
ik kies voor rafaella want zij is tenmisnte echt. zij kan kan er toch ook niks aan doen dat ze in huilen uitbarst op het podium, als je moet huilen moet je gewoon huilen vind ik dat doe ik zelf namelijk ook altijd. huilen is hartstikke fijn joh. en sowieso kan floortje echt niet zingen, en henk-jan pijpen zodat ze in de finale zou komen kan natuurlijk ook echt niet! wat een hoer is dat zeg. doe mij maar gewoon rafaella die hoeft haar mondje tenminste niet te gebruiken om hoger op te komen.
Ik vind dit erg goedkoop en daarom kies ik voor Rafaella |
|
Citaat:
|
|
Raffaella, omdat ze perfect in een "turtles all-chicks" episode kan.
|
Citaat:
|
Ziet die neger er net zo dom uit als die blanke? Zo ja, mogen ze beide bij een terroristische aanslag om het leven komen.
Opvallend trouwens dat de winnaar geen gozer is, zou je toch wel verwachten met al die stemmende hihi-breezersletjes. |
Floortje is eigenlijk een man. :)
|
Citaat:
Ja sorry hoor maar vind je dit nu echt zelf grappig? |
Op basis waarvan stemmen jullie eigenlijk zeg:S
|
Geen van beide :p
|
uiterlijk duh
|
Citaat:
|
Raffaela 4 shur.
|
Kan iemand me uitleggen wat er echt is aan het voordoen alsof je verliefd bent op een jurylid en zo jezelf Idols binnen praten? Om vervolgens als je net een paar weken zwanger bent dat te gaan melden in de show??
Bah, niets echts aan hoor. Floortje mag misschien nep en tuttig overkomen, maar ze is in mijn ogen 100x meer oprecht dan Rafaella. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is een grap? Ja toch? :(.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom staat Raffaela achter in de poll? Sukkels. :mad:
http://www.ad.nl/multimedia/archive/...lla_33872h.jpg :) :) :) |
dit hoort niet op muziek :p
er is ook een tv subforum toch ? |
wgaf really
|
Citaat:
|
Raffaela staat voor!!!! Wat een spanning.
|
Ach ze hebben allebei wel wat, maar Floortje is het meest constant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |