![]() |
[Internet] Soms internet soms niet
hey
Ik zit me teen lastige probleem, soms heb ik internet soms niet. Ik heb 2 computers die aangesloten zitten op de router (dat werkt perfect) maar als ik soms op IE wilt gaan dan staat er "Bezig met verbinding maken met website: 213.125.1.20 (dan geeft hij een ip aan) dan doet hij niks, maar soms kan ik wel op mIRC en online gamen maar niet op IE? :S Ik gebruik Norton Internet security en windows Firewall van SP2 (die staat wel uit) alleen norton Internet Security staat aan. Ik weet niet hoe dit komt. |
Ik heb dat 1x ergens eerder gehad. En toen lag het aan NIS. Naar mijn idee is heel symantec prut.
Probeer is een andere firwall of zet NIS is uit om te kijken of het zonder wel lukt. succes (y) |
Citaat:
|
Het kan idd aan dat liggen, ik heb Norton Internet security deleted en toen werkte hij gewoon goed. Nu heb ik Bitdefender Professional opgezet (met Firewall en alles) een tijdje werkte hij gewoon goed onder Bitdefender maar nu heb ik weer ff geen internet. Hoe komt dat?
Kan ik ergens in de instelling dat wijzigen ofzo? Ik heb 99% vermoeden dat het aan de Norton lag en nu bij de Bitdefender ligt. |
Je kunt ook gewoon de firewall van SP2 gebruiken ipv Bitdefender?
|
Citaat:
|
misschien worden de applicaties "firefox.exe" en "iexplore.exe" geblokkeerd door je firewall, je moet even uitzoeken of je ze ergens kan instellen als uitzondering
|
Gewoon de firewall van ms zelf gebruiken. Zit er overigens niet voor niks.
|
of de gratis zonealarm, nog steeds een ongeevenaarde firewall ( moet je wel firewall only nemen, dies gratis en de betaalde virusscanner die er anders bij zit is echt niet te pruimen )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |