![]() |
gt-express 101? (telsell)
|
Ziet eruit als een veredeld tosti-apparaat. Die hebben ze bij mediamarkt ook wel en daar betaal je geen verzendkosten.
|
Hier kun je toch ook groenten en vlees in klaarmaken? Op zich lijkt het me een leuk ding, maar ik zou het waarschijnlijk maar 1/2 per jaar gebruiken.
|
:D lijkt me een beetje saai worden als je alles daarin bakt :) Iets lekkers klaarmaken in een pan is veel leuker om te doen :D
|
Je gaat daar toch je groenten niet in bakken. Dan kan je toch niet roeren? En een ei zou ik er ook niet in bakken, krijg je zo'n dom vormpje :bloos:
alles wat je in dat ding kan bakken, kan je ook wel in een normale pan bakken :D Ze laten het er alleen heel fancy uitzien met die gevulde omeletten enzo. |
XT was het toch? Ik weet het niet meer, maar heb 'm wel vaak gezien. :o Ik vind vooral die chocadecake met vulling en de 'corndog' interessant. :p
Ik denk niet dat het lang meegaat en schoonmaken lijkt me niet zo handig, omdat je die bakjes er niet uit kunt halen. Alleen een keukenpapiertje eroverheen maakt het ook niet echt schoon. |
Als ik het plaatje zie lijkt het me niet dat (eerst) vloeibare dingen ook aan de bovenkant gebakken worden. Er zit een holling in de bovenkant, waardoor het voedsel de bovenkant niet raakt.
Ik zou bij de mediamarkt kijken voor een goed tosti-ijzer, heb je nog betere kwaliteit ook. |
Volgens mij is dit meer voor pizza's en die maak je niet klaar in een tosti-ijzer.
|
gewoon zoals een croque machien
|
Ik niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |