![]() |
tjah...
aaah ik weet egt niet meer wat ik moet denken..
vrijdag is het na 1,2 jaar uitgegaan met m'n vriend.. het stond er eigenlijk al een paar maand op dat het uit zou gaan.. maar elke x proberen, maar het ging gwoon niet.. nu ben ik zaterdag uitgeweest, was egt super gezellig, maar nu heb ik toen ook gezoend met een jongen 1,5 jaar geleden heb ik ook al met hem gezoend, heb em altijd al gwoon leuke jongen gevonden. maar nu sinds zaterdag, moet ik steeds aan hem denken.. wordt er helemaal gek van. volgens een vriend van me vind ik hem leuk.. maar kweet het egt niet meer.. het ging allemaal zo snel.. |
En wat moeten we hiermee?
|
Ja, komt er nog een vraag ofzo??
|
volgen smij wil ze weten
of het zo snel na haar relatie kan.. |
Leuk dat je alweer een nieuwe jongen hebt ontmoet, dan gaan je gedachten niet alleen naar je ex. Het is wel snel, maar als jij je er goed bij voelt, moet je gewoon zo doorgaan.
En volgens een vriend van je vind je hem leuk. Wat zeg je er zelf van? Vind je hem leuk of zie je hem als afleiding of wat? |
tjah...
|
Citaat:
|
nee maar. Nou zijn de rapen gaar.
Meid, ga ervoor, dat is echt niet zo raar |
Citaat:
|
Ik zou zwaar aan mezelf twijfelen, maarja, dat ben ik :) Als jij denkt dat je verliefd bent.....
|
Citaat:
|
Tjah... Ga ervoor als het idee jou aanstaat. Zoniet, lekker laten zitten dan en op naar de volgende. (y)
|
Duidelijke topictitels de gekste (y)
|
Citaat:
|
Duidelijke topictitels zijn handig, net als een mogelijke discussiewaarde voor topics.
Hier kan niemand wat mee. |
Ik heb de topictitel even verandert. Vraag aan de TS: Wat wil je met dit topic? Wil je weten of je daadwerkelijk verliefd kunt zijn op die andere jongen of wilde je gewoon even je hart luchten?
Laten we voorlopig maar het eerste aanhouden. Ik hoop dat je mij pmt of via dit topic laat weten hoe of wat :) |
Omdat het al maanden niet goed tussen jullie ging, maar jullie te bang waren om het uit te maken, is het heus mogelijk om weer verliefd te worden net nadat het uit is.
Maar de kunst is om er niks mee te doen, om gewoon even voor jezelf te kiezen. Ik ken mensen die van de ene 'relatie' in de andere te rollen. Blijkbaar kunnen ze niet goed tegen alleen zijn. Wat mij betreft kan 'even tijd voor jezelf nemen' nooit kwaad. |
Ik wilde hier op reageren
Maar toen weer niet |
Citaat:
Het kan wel, de een wordt pas na een paar maanden weer verliefd, de ander vindt een jaar later pas iemand, en de ander heeft een week later alweer een nieuwe liefde :) |
Citaat:
Daarom heb ik ook de afspraak met mezelf gemaakt ooit dat ik eerst echt stapel op een jongen moet zijn en de kriebels moet krijgen etc etc wil ik een relatie beginnen met iemand en dat moet niet meteen na een breuk zijn. Dan zou het voor mij alleen maar een soort rebound zijn. :) |
Citaat:
Hier ben ik het mee eens. Als je een rebound neemt, kwets je alleen maar mensen (n) |
Citaat:
|
Vind je dat om te lachen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je het zelf niet weet, maar hem volgens een vriend leuk vindt, zou ik toch eerst maar eens proberen uit te zoeken wat je zélf vind.
Ik ging na een relatie van anderhalf jaar na twee weken met een ander, maar dat zat ook gelijk vanaf het begin helemaal goed (zoals die vorige relatie nooit geweest was) en inmiddels wonen we samen. Het kan dus wel, maar wees zeker van jezelf! Alleen als je echt verliefd bent (en ik denk eerlijk gezegd van niet als je het niet eens zelf weet) ermee doorgaan. En anders wacht je eens een maandje, en kijk dan hoe je gevoelens voor die jongen zijn. Je hebt geen haast toch? |
Rustig aandoen is het enige wat ik erover kan zeggen. Als je het overhaast doet is er een kans dat het ook weer snel overgaat. Ben je uberhaupt al over die andere jongen heen kan je je beter afvragen./
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |