![]() |
Mep
heey,
Gaat er hier iemand meedoen met het MEP?? of heeft er iemand meegedaan met het MEP? ik zit er over te twijfelen of ik mee zal doen, en welke stelling ik zal nemen, kan iemand me helpen?? |
Doe maar: is leuk.
|
Wat is het? :confused:
|
Model European Parliament, dan ga je het Europees Parlement naspelen. Erg leuk.
|
Ohh,, dat lijkt me idd wel vet :D
|
Citaat:
moet je wel vwo doen, bij ons doet klas 4 mee, en de beste van het vorige jaar van onze school begeleidt ze. in Utrecht is het trouwens afgelopen week geweest. |
Citaat:
|
Is wel leuk ja, ik heb 2 jaar geleden meegedaan.
|
Ik heb dat gedaan toen het EJP heette. Tenminste, ik neem aan dat 't hetzelfde is want EJP stond voor Europees Jongeren Parlement. Ik vond 't leuk.
|
Ja, heb ook 'ns meegedaan.. was opzich wel grappig..
|
Je moet mee gaan doen hoor!! is echt super leuk! (en met een beetje geluk kom je nog in Den Haag terecht ;) )
Maar krijgen jullie geen stelling voorgeschoteld dan? bij ons is het namelijk zo dat de voorzitters (begeleiders uit hogere klassen) de stelling aan de leerlingen uit 4V presenteren.. |
Citaat:
|
Bij ons wordt er een selectie-debat gehouden in V4, en de beste 3 mogen naar het MEP. Schijnt geweldig te zijn.
|
Citaat:
|
Bij ons moest iedereen meedoen met het schoolMEP, vervolgens gingen er 12 door naar provinciaal en van daaruit ging er nog weer 1 iemand per persoon door naar Den Haag..
Maar als je iets moet verzinnen moet je gewoon eens rondkijken op internet. Wie weet vind je nog wel een leuk actueel onderwerp.. Misschien dat je iets met de vogelgriep kunt doen? Of de EU strengere maatregelen moet nemen of e.d.? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |