![]() |
Gepakt door je ouders
En vandaag was het voor de tweede keer raak in een paar maanden, m'n moeder vond niet alleen mijn drugsvoorraadje, maar ook een volle asbak met tippies terwijl ik vorige keer had beloofd dat ik niet meer op mijn kamer zou blowen/roken. Dus toch gedaan. Maar ja, gelukkig kan ik goed acteren en heb m'n moeder verteld dat dat nog was van voor de vorige keer dat ze een asbak vond. Een halve pil die ik had liggen was een placebo en een paar minuten later was het weer goed.
Gelukkig heb ik een erg vergevingsgezinde moeder, maar nu vraag ik mij af hoe dat bij jullie zit en of jou ook wel is genaaid zijn? |
Citaat:
|
1. Leer normaal Nederland.
2. Nee |
Citaat:
2. Goed voor je :) |
Citaat:
en ach, wel eens ja, alleen was dat niet door mijn ouders maar door leraren. tja, shit happens. |
:) ik lieg niet tegen mijn mama, voorkom je dit soort zaken mee.
Je bent echt 19? |
Nooit gepakt, en uiteindelijk wist me moeder en vader het wel ( omdat ik het zei) en zitten er al tijden niet mee.
Paar weken terug nog gesproken met me moeder over weed en over wat paddo's nou met je doen :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet nog wel toen ik 19 was, en me ma het geen ene kut meer kon schelen gezien ik volwassen was
|
Citaat:
Nope nooit gepakt. Maar daar heb ik dan ook nooit aanleiding toe gegeven om het ook maar te laten gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n ma heeft ooit eens aan me gevraagd of ik wel eens blowde en toen heb ik ja gezegd. Over hoeveel en hoe vaak hebben we het nooit gehad ;) maar ze zat er niet echt mee.
M'n pa heeft ooit een zakje wiet in m'n broekzak gevonden en er slingeren ook regelmatig vloeitjes en tipies voor m'n monitor. Die kan het ook niet zo veel schelen. |
Mijn ouders vinden het niet bezwaarlijk als ik blow. Bij ons in huis wordt er sowieso niet gerookt ivm astmatisch zusje, blowen gebeurd dan uit het raam hangend of buiten. Als ik uit het raam rook en de wind staat verkeerd (als in: alle rook wordt linea recta het huis in geblazen) krijg ik daar wel een opmerking over :o ;)
|
Betrapt ben ik eigenlijk nooit. Me vader is wel eens langsgereden met de fiets toen ik een joint aan het roken was, maar daar is verder geen aandacht aan besteed.
Toen ik er mee begon heb ik het ook duidelijk gemaakt om problemen hiermee te voorkomen. ;) Me ouders hebben nu zoiets van, ja waarom doe je dat dan enz enz. Slecht bevooroordeeld door de media denk ik. Verder kan ik het er altijd met hun open en bloot over hebben, meestal met een leuke discussie achteraf. :p Alcohol is nooit een probleem geweest, en andere drugs hoef ik ook echt niet te proberen met ouders in de buurt :rolleyes: En als ik dan blow, is dat altijd buitenshuis. |
toen ik de titel las hoopte ik effe dat ik op Seksualiteit zat :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hallo als je 19 bent en nog thuis woont ok , maar pas je dan gewoon een beetje aan
en als je moeder teveel irritante regeltjes stelt ga je gewoon op jezelf (Y) |
hmm laatst had ik net een joint gedraaid toen mijn moeder op mijn kamer kwam. hmm ruikt het hier naar wiet? ik zei: nee hoe kom je daar bij, dat is gewoon mijn deo, vervolgens liep ze weer weg :)
|
Citaat:
|
Toen ik nog blowde, maakte ik daar totaal geen geheim van. Ik deed het soms ook gewoon in de huiskamer als me moeder daar geen bezwaar tegen had. Verder heb ik geen geheimen voor ze. Ze hebben me paddokweekje zien groeien, en ik heb ze verteld over mijn tripervaringen over verschillende middelen. Waarom zou je moeten liegen als je er van overtuigt ben dat je niet slecht bezig bent?
|
Betrapt nog niet. Wel opmerkingen gehad over de rondslingerende aanstekers op mijn kamer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, als ik drugs wil gebruiken doe ik dat. Toen ik nog blowde had mijn moeder het liever dat ik dat thuis deed, ik ben namelijk al eens 'out' gegaan van de wiet en toen niet zo gelukkig neergekomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gepakt niet echt.
Wel heeft me moeder op n gegeven moment gevraagd of ik iets wou zeggen dus toen heb ik maar gezegd da ik blow. Ondertussen had ik ook al n keer pilletje, ephedra en paddo's op maar da maakt nie uit. Ze wist t al wel van t blowen, maar zij dacht vanaf de zomervakantie, maar toen blowde ik al minstens n jaar langer. Maar we zullen t hier wel op houden dacht ik bij mezelf. ;) Toen ze t eenmaal wist blowde ik gewoon thuis achter t huis, maar sinds n half jaar ofzo blow ik gewoon binnen. Echt relax. Nou nog ff kijken of ik ook op me kamer mag blowen. :o |
Citaat:
Jij woont toch ook nog thuis? |
ik vind blowen in je slaapkamer beetje not done, net als roken.. Doe het liever niet enzo :) Maar soms kan je niet anders he ^^
|
Citaat:
|
blowen weten ze wel van mij maarja die andere middeltjes beter niet. Ik bedoel ze hebben er niks aan om het te weten, ze denken toch dat het anders is dan dat het is. ik laat dus ook eigelijk nooit zooi slingeren in huis. Behalve mijn wietjes dan dat is geen probleem
|
Citaat:
|
Mijn ouders weten dat ik blow, en daar kunnen ze niet veel tegenin brengen want ze doen het zelf ook.
Ze zijn er niet echt blij mee dat ik andere drugs aan het proberen ben, maar ze hebben zoiets van: Ja, we kunnen je toch niet tegenhouden..dus doe je best maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als moeders alles weten doe je wat verkeerd :P zelf ben ik gewoon eerlijk tegen me ouders hoef je ook niet te verbergen :) |
Mwah, niet zozeer gepakt eigenlijk, 't is meer zo dat ze me zonder bewijs er zomaar van beschuldigde te blowen!
Het vertrouwen... Enniewees, ik zei dat er tijdens een spreekbeurt aan het licht kwam dat de hele klas weleens geblowt had, en me broertje toen> Oh, jij dus ook? Ik> schijnheilige blik me ma> JA HOOR!, Alsof JIJ nog nooit geblowt hebt!!! Pardon? :D Ik heb het maar toegegeven en er is niets meer over gezegd.. ondanks dat me ouders nogal anti-drugs zijn.. :s |
Citaat:
|
Ach, ik denk niet dat mijn ouders het weten dat ik zo nu en dan een pijpje hasj opsteek. Sowieso doe ik het nooit thuis, en ik bewaar mijn zooi altijd in een binnenzakje van mijn schooltas. Hoogstens zullen ze ooit een aansteker hebben zien liggen, maar ze weten ook wel dat ik geen sigaretten rook.
|
Citaat:
|
Ik zelf niet, mijn broer wel. Hij had op zo'n internetwinkel paddo's bestelt, en toen maakte mijn moeder die bestelling open.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |