![]() |
hotmail doet raar
Als ik op m'n hotmail klikt doet ie de laatste tijd een beetje raar (zie screenshot)
http://upload.talk2.nl/files/107008hotmail%20fout.JPG Ik kan dan ook geen mails openen enzo... Kan iemand me zeggen wat dit is? |
Hotmail doet niet raar, je browser doet raar. :)
Houd je ctrl-toets vast en scrol een beetje met je wieltje van je muis. Als dat niet de oplossing is leeg je tijdelijke internet bestanden eens (extra -> internet opties -> tabblad algemeen -> bestanden verwijderen) |
nope, hij doet t nog steeds :(
|
Heb m'n stukje nog ff geedit:
Citaat:
|
AAAARGH! Nog steeds niet :mad:
|
Ik geef Norton Internet Security de schuld. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
wat de anderen zeggen: probeer eens zonder norton. en als je er van af wilt is hier een gratis alternatief :) |
ik heb dat ook wel eens.
de pagina vernieuwen helpt bij mij meestal wel en anders sluiten en weer openen. |
Citaat:
iig allemaal bedankt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bleeegh, hij doet t nog steeds. Ik druk nu elke keer op vernieuwen, en dan doet ie t wel weer, maar dat wordt ook irritant (n)
|
|
Citaat:
|
hotmail servers doen gewoon wel eens raar, niets van aantrekken, is morgen weer over
|
Citaat:
(ben helemaal eens met Piloff) Ik zou dan eerder nav verwijderen (of beter de boel instellen) of (tijdelijk) naast, internet explorer, een andere browser gaan gebruiken, zoals Opera of Firefox. |
doet ie af en toe
na 1 dag ofzo word t wel weer beter |
Ligt helemaal niet aan norton, echter norton zuigt wel, gooi het er ALSJEBLIEFT af. Hotmail heeft gewoon af en toe kure, een keer op F5 ramme doet wondere (of 2 keer)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat ook donders vaak, ik kan dan ook geen e-mail's meer openen enzo
|
Wat bij mij overigens wel helpt is je hotmail met Mozilla openen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |