![]() |
wat is je mooiste ervsring op sex-gebied ?
mm de mijne das lang nadenken......
denk dat van een paar dagen gele twas uit met me ex en na de verzoening bestwel goeie sex gehad voor zover je het sex kunt noemen .... *WHIEUW HET IS WEER AAN :d* |
ehmmm........* denkt*
hier kom ik later nog op trug |
eerste keer :confused:
denk ut, weekveel....... |
denk toen die keer in bad met kerstmis..
of de 2e x dat we het deden eigenlijk allemaal de keren :p |
Mijn mooiste ervsring op sex-gebied ?
Euhm, wie vertelt mij wat een ervsring is ? |
Ikke, = ervaring.. whahaa humor.
Anway, de eerste keer ios super speciaal en eigenlijk tot nu toe altijd.. Maarja.. dat ben ik.. alles met hem is leuk dus sja.. Doeg! |
Citaat:
Ik doe een oproep aan de topicstarter om deze 'typfout' te corrigeren. Ik wil daarbij uiteraard enige hulp verschaffen: 'ervsring' moet zijn: 'ervaring' |
Eehm, de eerste keer maar dat gaat denk ik voor iedereen op...
Eeehm, in een verlaten weiland was heel fijn en apart... |
waarom zou de eerste keer zo mooi zijn voor iedereen:S
de eerste keer was driedubbel NAAAAAAARRRRR |
Citaat:
Ontopic: En mijn mooiste ervsring.. uhm.. :confused: even denken (22.10 uur) antwoord (22.18 uur): Uhmm... m'n 1e keer ook denk ik. Of dat m'n vriendje en nog een vriendin bleven slapen, en dat we alles even 'af gingen maken' toen zij onder de douche stond :) :D |
Tot nu toe niet verder gekomen dan mijn rechter hand en af en toe vreemd gaan met links :)
-Desecrator |
lol descrator doe je nou zo zielig of ben je nou echt zo zielig ik vraag het me echt af? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Desecrator |
Wat een boel mensen zeg voor wie de eerste keer de beste ervaring is. Dat lijkt me dus echt een volledige ramp. Net zoals je huwelijksdag de mooiste dag van je leven zou zijn. Als het daarna niet beter wordt kun je volgens mijn net zo goed direct zelfmoord plegen. Want als het alleen nog maar minder kan worden, waarom dan verder leven?
-Desecrator |
Op sex gebied? Euh... Hm.... stel niet van die moeilijke vragen, eh! Het zal wel iets met zoenen zijn :p Die paar jongens waarmee ik verder ben gegaan konden er niet veel van :D
|
op het aanrecht was wel heel speciaal. In de douche is ook leuk.
|
Verwend worden door 2 dames is denk ik wel 1 der leukeren.
En een paar weken geleden waar een aantal planken uit de latten bodem zijn geknapt :s :eek: :o |
Citaat:
|
Dingen uitspoken terwijl er andere mensen in de kamer liggen te slapen is altijd wel leuk :)
|
Citaat:
Alles met mijn huidige vriend is het mooiste. :o |
Eerste keer is meestal zwaar klote. Bij mij dus ook maar! Ik denk meer terug aan de grappige momenten die gebeuren tijdens de sex, dat ouders net wel of net niet de kamer op komen gestormd ofzow en dat je dan allebei in een deuk ligt:D
|
de eerste keer met mijn huidige vriendin was wel heel leuk. het was haar eerste keer maar het ging heel soepel. het zat er ook al aan te komen en we wisten al dat het ging gebeuren. was wel heel leuk. maar er komen denk ik nog wel betere ervaringen :D
|
Die keer dat we het bed een halve meter hebben verschoven :o :D
Nee, ik heb zoveel geweldige ervaringen. Ik kan niet kiezen :) |
alle keren met mn vriendin(al was die keer op waldrock wel flink minder)
|
seks hebben terwijl iemand erbij ligt en daar zat maar 5 cm tussen :D
buitensex ook leuk vond eigenlijk alle keren dat ik sex had leuk en lekker :p :p :p |
Citaat:
|
Jah, dan lig je daar te neuken, bed kraakt en piept aan alle kanten, vriendin schreeuwt van genot en je hebt een heeeeeeeel dun muurtje tussen jou en de andere kamer, dan heb ik altijd zoiets van: dat moet iemand horen en das wel weer opwindend als je weet dat mensen dit gehoort moeten hebben! :D Mijn moeder maakte laatst een strakke operking: jah, wat waren dat toenet toch van die rare geluiden op je kamer? :o Ik zo heel onschuldig kijken: wat nou? :D Jah, ik was maar express niet binnen gekomen en heb hier beneden lekker hard de muziek aangezet. Ik weet hoe lekker het is mijn jongen! :eek:
|
*wordt jaloers hier* :(
|
Citaat:
|
Jep, 't is wel leuk als er nog iemand in de kamer ligt en je dan wat ligt te spelen.
De beginperiode was wel fijn, maar deed veel te veel pijn :( Nu gaat alle stukken beter (y) Hele speciale ervaringen moeten nog komen denk ik, maar hé, ik heb nog een zee van tijd (hoop ik). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(stom, zo'n eis aan mezelf dat er nu maar liefde bij moet zijn! :o) |
Anders heb ik altijd nog wel wat goede alternatieven voor je hoor. U roept en wij zullen vinden! :cool: Glad to be at your service!
|
hmmmm beste ervaring was vast en zeker mijn rechterhand en nee ben nog nooit vreemd gegaan met links ;)
|
Citaat:
14 :rolleyes: |
Citaat:
|
In het bos!! En in de tent toen zijn beste vriend naast ons lag te slapen hahaha! Dat was echt heel erg spannend!
|
het is elke keer weer een erg mooie ervaring ;) :o
|
Jeetje, de mooiste keer...
De 1e keer in elk geval niet, deed hartstikke pijn. Ik denk die keer na een lang gesprek over de toekomst. Jeetje |
Gisteren was het.
We waren aan het zwemmen en toen we klaar waren hebben we heerlijk gedouched en daarna lekker wat gedaan in de kleedkamers. Gelukkig zijn we niet opgemerkt maar het was heerlijk. .......... nog bedankt :) :) |
owww daz moeilijk dat zijn er eigelijk zo veel ...
*euh me eerste x *op de zolder van de buren wiew :D * in bad /onder de douche * in zijn ouders bed * en op de wc die waar de mooiste ervaringen ... uit die kan ik niet kiezen :( sorry |
owww w8 ik weet de mooiste :D:)
een x toen we een jaar hadden en hij alles donker maakte en kaarsjes aan deed .... en dat we het toen hebben gedaan :)...daz de mooiste |
gisteravond was wel een van de betere keren
*zucht ;) * |
uhm, de eerste keer niet denk ik. ook de eerste keer was wel fijn, maar dat was door de sfeer, en gewoon omdat ik 'het' voor de allereerste keer had gedaan :)
maar de sex was niet echt fantastisch, gewoon omdat het de eerste keer was :D Ik denk ook dat ze vroeg wat de mooiste ervaring was, niet wanneer je de beste sex hebt gehad. dus gewoon wat je al allemaal hebt gedaan, waar ed. dus mijn mooiste ervaring is sex hebben in het zwembad. het was wel bij hem thuis, het is dus niet zo dat we het in een openbaar zwembad hebben gedaan ofzo :) voor de rest vond ik alle keren wel f a n t a s t i s c h ! |
Citaat:
|
uhm kweet niet
vrijdag was wel fijn.. maar kan zo nie kiezen eerste x zowieso niet .. deed veel te veel pijn. |
De eerste keer was het speciaalst, das ook logisch; het was voor ons allebei de eerste keer en das wel leuk als je zoiets kunt delen met de persoon die je graag ziet. :) Dus dat was dan "mijn mooiste ervsring op sex-gebied". (B.T.W. het is "seks", niet "sex")
Seks wordt er elke keer (nóg :p) beter op, dus mijn beste keer... Vandaag, morgen, overmorgen, ... |
mijn mooiste ervaring op sex-gebied ? die kan ik me niet herinneren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |