![]() |
Hoeveel emailadressen en websites heb jij
1 hotmailaccount, en natuurlijk 1 gemail-equivalent, dan voor mn site 1 gemailaccount, en heel veel verdwaalde adressen, bij breakout, dolfijn, hotmail enz.
Op dit moment ben ik actief met één site, maar heb ook nog twee andere die ik als opbergkamer gebruik en als testkamer. (mysites) Verder heb ik nog veel verloren sites, freeservers enz. |
Twee, maar ik gebruik voornamelijk m'n Boomspeed.
Oh, websites heb ik niet. Dat is allemaal veel te ingewikkeld en daar kijkt toch niemand naar. |
Emailadressen: twee die ik gebruik. Ook eentje bij myVodafone, geloof ik, maar die gebruik ik niet.
Websites: een cu2, die nu al een aantal jaar leeg is en eentje die ik voor school moet gaan maken, maar dat is nog niet zoveel. |
emailadressen: 2, allebei hotmail. Eentje voor alle spam en de andere voor school.
websites: geen |
2 hotmail waarvan 1 voor msn en 1 die steeds bijna verloopt
3 gmail waarvan 1 serieuze, 1 voor alle online registratie ellende (krijg daar dan ook gemiddeld 25 spammailtjes per dag) en 1 die ik vrij weinig gebruik 1 website met bijbehorend emailadres |
6 hotmail, waarvan ik er 2 echt gebruikt.
3 websites, free enzo, niet echt gebruikt... |
2 hotmail
1 wanadoo 1 gmail 1 schoolmail Vroegah had ook allerlei dolfijn, freemail, lycos, yahoo et cetera mailadressen :D |
1x gmail prive
1x hotmail prive 1x zakelijk 1x scholieren.com Geen website. |
Een hotmail en een @student.rug.nl emailadres
|
2 hotmailadressen, waar ik er momenteel maar 1 van gebruik
1 gmailadres voor de spam, ik weet ook niet waarom die. 1 studentenmailadres |
1x Gmail --> voor prive
1x Hotmail --> voor prive en msn 1x Netscape --> omdat de stomme schoolserver in amerika geen hotmail of gmail toelaat 1x UGent --> voor school |
1 hotmailadres
|
1 hotmail adres
1 hva-mail adres (voor school) 1 hotmail adres gezamenlijk met de hele klas |
1 hotmail
1 g-mail die ik nooit gebruik 1 EUR-mail die ik al helemaal nooit gebruik |
1 x hotmail, die nog wel bestaat maar die ik maar 1 x in de twee maanden bekijk
1 x gmail, die elke dag levendig gebruikt wordt ! |
1 email-adres
1 website |
1 e-mail, geen website.
|
2 x hotmail (tweede niet meer frequent gebruikt)
1 x schoolmail 1 x telenetmail |
Pff heel veel :|
Zeker 2 hotmail, zouden er 3 of 4 kunnen zijn :s 1 Schoolmail 1 lycos 1 raar adres 2 vodafone En nog een hele hoop die ik vergeet maar dan ook nooit gebruik Websites... 2 redelijk serieus gebouwde 3 clubs ofzo en nog wat zooi Maar doe er nooit niks meer mee |
4 hotmail, 1 in gebruik
1 wanadoo 3 gmail, 1 in gebruik |
Twee hotmail-adressen en 1 e-mail adres van school. :)
|
Drie hotmail, twee gmailadressen, een van school.
Als je met websites weblogs meetelt heb ik drie websites. |
Ik heb kwa emailadressen:
2 hotmails voor MSN voornamelijk [beide intensief gebruikt] 1 gmail voor school en privézaken [redelijk intensief] 1 planet adres [buiten gebruik] 1 dolfijn adres [voor alle spam] 1 schooladres [redelijk intensief] Ik heb kwa websites: 1 web-log 1 grote site in aanbouw 4 kleinere websites |
een hotmail adres..
ik heb wel twee explorers: internet explorer 6 en firefox |
1 hotmail
1 gmail die ik voor de meeste dingen gebruik en dan nog een hele zooi gmail's die ik ooit gemaakt heb waarvan ik er een paar gebruik voor school enzo :) |
Mwoah alleen kevindegraaf@msn.com geloof ik, lijkt me sterk dat er verderop nog eentje rondslingert... :|
|
1 hotmail
1 schoolmail 1 scholieren.com-mail 1 eigenwebsite-mail en 1 website dus. |
1 hotmail
1 yahoo 1 gmail 1 umail van de universiteit |
Ik kwam er net achter dat ik nog een website heb, kwam een hele, hele oude website tegen. Gemaakt toen ik nog in de eerste zat, dus zo'n 4/5 jaar terug ofzo. Best leuk om nog eens te zien :D
(www.expage.com/hannekevanderbeek , voor de gene die nieuwsgierig zijn :P) Edit: Ik zie net dat ik hem het laatst in dec '02 heb geupdated dus 3 jaar geleden, alsnog oud. |
Ik heb er momenteel vier in gebruik. :o
Één van m'n provider, één via m'n broer en één van scholieren.com. En natuurlijk mijn school-email. :) De eerste drie worden in Thunderbird in één keer binnen gehaald, m'n school mail is alleen via webmail. |
1 hotmail, maar ook nog 3 andere emailadressen die naar dat adres worden doorgelinkt (y)
|
1 hotmail
1 apennootje 1 schoolmail 15 gmail 1 lycos 1 yahoo 1 mailme 1 mail.nu 1 dolfijn 1 puppymail k had er in totaal 47 maar k weet ze niet allemaal meer, staan op weggeraakt blaadje |
Ik heb 1 hotmail adres en 1 gmail adres die ik allebei regelmatig gebruik.
Verder heb ik nog een paar andere gmail- en hotmailadressen en nog wat bij verdwaalde sites maar die gebruik ik allemaal niet. |
1 Hotmail
2 Gmail 1 Planet en nog een X aantal andere mailadressen die ik zelfs kwijtben:P Websites? Hyves/Livejournal/Last.FM etc blabla ook? :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Hotmail, school, provider :) :) :)
|
1x voor school.
1x TRA. 1x van school. 1x gmail. En een hoop emailadressen waar ik geen weet meer van heb. |
hotmail gmail en dat was het wel weer.. owja tenzij zo'n domme msn space telt als website want daar heb ik geloof ik ook nog een foto op staan
|
Uni, hotmail. Ik houd van overzicht. :)
|
2 e-mailadressen en geen website
|
Twee hotmailadressen. Mijn universiteitsadres stuurt ze door naar mijn hotmail. Verder hebben we nog een gezinsadres van onsnet.nu
En ik heb wel een website, maar doe er niet veel meer mee. |
Een gmail adres voor het mailen, een hotmail voor de MSN. En dan 1 website met 2 adressen. 1 voor contact met de band en 1 voor contact met mij (als webmeester zijnde :))
Edit: en natuurlijk nog een schooladres. |
Citaat:
|
6 emailadressen. ;x
|
Citaat:
|
Eh? Niet veel.
|
uhja. Vijf hotmails ofzo, waarvan ik de helft nooit gebruik dus ik betwijfel of ze nog bestaan. Eén gmail. Gebruik ik ook nooit overigens.
Tien sites gok ik zo, kijk ik niet meer op. Uhm ja ik vervuil het web. Ofzo. |
1 hotmail, 3 gmail, 1 yahoo, 1 schoolmail.
en wat blogs en een site in opbouw :o |
1 hotmail (voor msn), 1 gmail (voor serieuze mail), 1 softhome (al tijden niet gebruikt) en verder niets.
|
Alleen Planet mail, meer dan genoeg.
Ooit eens bezig geweest met een site maar ging me niet snel genoeg dus ben maar gestopt zie hier |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |