![]() |
Vraag over een kasje
Hallo!
Ik keek laatst een programma op tv waarin een man zijn bloemen in een kasje op de vensterbank had staan. Er zaten dacht ik een paar knoppen op waarmee hij de luchtvochtigheid regelde, het licht en de temperatuur. Nu ben ik al een half jaar aan het zoeken, maar ik kan dus nergens zo'n minikasje vinden. Nu was mijn vraag of jullie misschien een winkel weten waar ze die kasjes misschien hebben. Ik ben al naar de Intratuin geweest, daar hadden ze die niet. En ik ben niet zo heel handig dus zelf maken is niet echt een optie. :p Voor de duidelijkheid heb ik even snel wat getekend, hoe het er ongeveer uit zag. http://img.photobucket.com/albums/v4.../voorbeeld.jpg |
Ik weet alleen iets wat ze bij groenrijk hebben.
Iets van een mini-propagator. Is ook een minikasje. Maar dan zonder licht enzo. Zitten alleen 2 schuifjes op het dak om de luchtvochtigheid te regelen. En is idd voor in de vensterbank enzo. Misschien bedoel je zoiets? |
Citaat:
|
Vleesetende plant? :D meesterlijk !
|
Citaat:
|
Ik ga een Dionaea Muscipula (Venus vliegenval) proberen te kweken. :)
|
Citaat:
Volgens mij moet je die ook wel zo kunnen kweken. Heb ook weleens iets gezien van een glazen bak ofzo, waar mensen de planten in kweekten. Het is met een dionaea volgens mij vooral belangrijk dat je hem regenwater geeft ipv kraanwater enzo. Is volgens mij ook een forum met allemaal vleesetende plantenfreaks ;) |
Bij de Ikea hebben ze een kasje maar daar kan je geen luchtvochtigheid, temperatuur ed instellen maar misschien dat je dat er zelf bij kan bouwen oid?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |