![]() |
Laatste Feest de Raad
ZATERDAG 25 MAART
HET EINDE VAN EEN KONINKRIJK... DOWNSTAIRS: V/Vm + MAGNETRONIX + DJ BERRRT + DJ BYRONIX + DJ ELECTRONOME + DJ FREEK FABRICIUS UPSTAIRS: 17 CRUSTBANDS AND MORE TBC... KOM VERKLEED. band die confirmed is: Manmadefilth e.a. maar dat horen jullie nog wel t.z.t. & disco DJ Disco Narcisco kom slopen, dat pand. |
Ik ben aanwezig in de Raad denk ik. Volgens mij wordt het wel fotogeniek. Er mist trouwens wat info in je post, Patricia.
|
Kom slopen dat pand, klinkt goed.
Maar waar is dat te doen? |
AAAARGH dan ga ik al naar 7 seconds of love, ach dan ga ik daarvandaan wel door naar alkmaar ofzo
|
paar posts heb ik verwijderd, nu weer ontopic graag
|
pff.
nou ik ga niet, want ik heb andere verplichtingen :) . |
ik zit er een week eerder geloof ik
|
sorry, ik kon mijn topic niet meer wijzigen
het is in ALKMAAR Helderse weg 1 ( 3 minuten van het station ) |
Citaat:
|
kom ik rond kwart over 1 nog binnen denk je?
|
Citaat:
|
[OK zoals beloofd meer info:
25 MAART: De raad gaat echt echt weg! Laat het niet ongemerkt voorbij gaan! Riot: 13:00 verzamelen bij de raad. Neem trommels, toeters en bellen mee. Start bands: 16:00 3 verdiepingen feest, tot diep in de morgenstond met bands, acts, Dj's, diverse stijlen Gods of thunder (kiss tribute band) Krush (leiden) Skint (gron.) Godverdomme (nijmegen) Montgomery Burns (nijmegen) TBC (utrecht) D'eye (Beverwijk) Too much Nothing (hhw) Local Heroes: HBG Abe diddy& the Krautboys Humus Man made Filth |
alles leuk en aardig maar ik heb nog steeds geen idee waar de raad zit.
|
oh alkmaar dus.
|
Citaat:
|
hoe cool is de bandnaam Montgomery Burns :cool:
enig idee hoe laat HBG speelt? |
ik hoorde gister dat Butch Meyer ook komt! ( = Country uit Duitsland )
Ik weet niet hoe laat HBG begint, de bands boven (!) beginnen om een uur of 4 's middags. Daarna verhuist het feest naar beneden, in de zaal. |
ach, er komen toch wel genoeg mensen.
|
Zaterdag de eerste en de laatste keer in de Raad geweest. Jammer dat het pand weg moet.
Iedereen zo Jotje was wel leuk, Beneden hiphop was wel ok, die gratis wiet deed et em. |
gratis wiet? De vloer ging er bijna aan bij izj! Ik haat ska, maar het was zo'n lekkere chaos op het podium, wel leuk om te zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |