![]() |
Is PayPal betrouwbaar?
Zowel als verkoper zijnde als koper zijnde?
En moet je voor zo'n account betalen? |
ja dat is erg betrouwbaar,
en nee het is gratis, behalve als je bedragen van minder als 100euro wilt ''cashen''(op je echte rek. laten zetten). Heb er vele goede ervaringen mee, zowel met,als zonder mn creditcard. |
maar hoe werkt het dan precies? ik heb dan wel de site doorgelezen maar ik snap er nog de ballen van :bloos:
Je logt in met je email? En dan...? |
Ik gebruik paypal al jaren, en werkt betrouwbaar, en is heel gemakkelijk in gebruik. Maar hier zijn al tig topics over geweest! ;)
|
Citaat:
het is overigens supermakkelijk. Je logt in met als gebruikersnaam het emailadres dat jij voor paypal gebruikt. Vervolgens staan bovenaan een stuk of 5grotere vlakken, waar je kan kiezen wat je gaat doen.Alles wijst zich vanzelf eigenlijk.Ik heb niet bijster veel ICT kennis,maar het is mij allemaal zelf gelukt. Als je een iets specifiekere vraag hebt kun je em uiteraard altijd nog stellen. succes! |
Citaat:
|
Citaat:
Als dat bedrag dus onder de 100euro is,moet je een toeslag betalen aan paypal.Verder is alles gratis. |
Citaat:
|
Paypal an sich is wel betrouwbaar volgens mij! Mijn vriend gebruikt het ook om van alles en nog wat op ebay te kopen en tot dusver gaat het altijd goed. Het is makkelijker dan creditcard. :)
|
hoe werkt paypal zonder credit card als ik wel registreren vraagt het altijd om een credit card ofzo
|
Je hoeft geen creditcard te hebben inderdaad. Die gegevens vul je dus niet in. Als je dan een bedrag over wil maken, stort je dat eerst van je bankrekening op je paypal-account, en dan naar de paypal account van de ander.
|
Paypal is betrouwbaar, mensen niet :p
|
Citaat:
|
maakt niet uit.Je kunt het innen wanneer je wilt, alleen als het minder als 100euro is betaal je daar wel een toeslagje voor.
En je kunt wachten tot je 100e of meer hebt, het geld is en blijft van jou. |
Yep, gebruik het al tijden, prima betrouwbaar (y) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |