![]() |
Evelien
En, wat vinden we ervan?
Ik vind 't tot nu toe allemaal niet erg origineel, maar op zich wel leuk. |
Ik kan niet zo goed tegen kim van kooten
|
Ik vind 't ook leuk tot nu toe :)
Het enige wat ik vaak wel irritant vind zijn al die gedachtes. Alsof je altijd in van die volzinnen denkt.. |
ik vind dat in-haarzelf-gepraat irritant denk ik.
|
Ik weiger te kijken, want
a) ik hou niet zo van NL series b)voorfilmpjes spraken me niet aan c) ze hebben het tussen DH en GA gepropt en daarom boycot ik het :confused: Dat jullie het even weten :) |
Mh. Ik ga het niet volgen denk ik, maar als ik eens tussen DH en GA niets beters te doen heb kan ik 't wel kijken. Op zich een ideaal moment om te douchen.
|
Ik vind het wel leuk en ga het -denk ik- volgen (y)
|
Ik las de column altijd al graag, dus dit ga ik lekker volgen. Heb ik bovendien toch nog een lange dinsdagavond, want ik kijk geen GG (meer). (y)
|
Hmm ik vond t wel tegenvallen maar we zullen zien.
|
Leuk voor als ik niets anders te doen heb.
En wat heb ik nou helemaal te doen op dinsdagavond? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat gepraat in haarzelf JUIST het leukste, net zoals in de film van phileine zegt sorry...
Ze is zo heerlijk negatief en sarcastisch in die film, en ook dus hier in die serie. Al slaan ze niet allemaal even goed aan op de lachspiertjes helaas! Het heeft potentie :) (y) |
Citaat:
|
Was wel aardig, maar ik vraag me af of het niet te formulematig gaat worden.
|
Was leuker dan ik dacht :)
En ach, ik heb dat half uur toch niks beters te doen, dus als het niet heel erg stom gaat worden blijf ik het gewoon kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is natuurlijk wel heel slim van Net5 om deze serie tussen twee topseries te zetten. Ik denk dat ik het anders niet zou kijken, terwijl ik nu toch maar wel kijk omdat ik zit te wachten op GA.
Vond het wel aardig, maar het deed me niet zoveel. |
mwah ik vond t 'wel' leukig, maar zeker geen dijenkletser.
ben ook een paar keer even in slaap gevallen :bloos: miss heb ik de leuke stukjes gemist, maar dat betwijfel ik. en idd, je moet toch wachten op Grey's.. maar t plan om dan te douchen vind ik ook wel goeie ;) |
Citaat:
|
Dat tegen zichzelf gedenk is een stomme cliche en slecht gedaan. Sowieso heb ik het niet op die huisvrouwenhype.
|
Ligt het aan mij of heeft Kim van Kooten altijd die gedachtes erbij?
Maargoed, gister gezien en ik vond het wel leuk, maar wel een prima moment om ff te douchen ofzo tussen DH en GA door... :) |
Series en films van Nederlandse makelij zijn wat mij betreft 9 van de 10 keer slecht, dus ik verspil er mijn tijd niet aan.
|
Citaat:
|
Ik vond het echt irritant en niet de moeite. IK heb het volgehouden tot de reclame en toen doorgespoeld (y)
|
Citaat:
Ik ben wel benieuwd, 'k heb het nog niet gezien. |
Ik heb het tien minuten een kans gegeven en toen had ik er genoeg van.
|
Vond het wel aardig, maar ga er niet voor thuis blijven oid.
|
eindelijk een leuke nederlandse serie en ik vind kim van kooten goed acteren, moet vaak om dr lachen
l |
Citaat:
|
Gisteren was weer leuk :) Alleen het laatste stukje gemist doordat mn moeder pc-hulp nodig had :mad:
|
Ik volg het nu al omdat ik Kim van Kooten erg tof vind, maar ik zie graag wat meer Phileine stijl terug komen.
Ze is nu zo lief. lol. Ondanks dat ze het met een ander doet enzo. Maar hee, er zijn pas 2 afleveringen geweest, ik wacht rustig af. :D |
Kim is cool!
|
Ik vond het leuker dan de vorige keer, alleen word ik een beetje agressief van dat russische accent van dat meehelpkind.
Slippertje :D |
Ik kon het niet zien gisteren, heb DH en GA wel laten opnemen, maar dit niet.
Heb dit weekend al bijna geen tijd om te kijken, zeker omdat Everwood ook nog eens om 19.30 komt zaterdag. Volgens mij moet ik zondag vroeger opstaan, zodat ik nog alles kan kijken :s |
Citaat:
En de cavia heet nu slippertje :) |
Die kinderen zijn ook lekker overdreven neergezet. De serie zelf vind ik nogal flauw en sleept zich een half uur lang voort.
|
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het dus wel ideaal is om te douchen tussen DH en GA. Of mis ik dan werkelijk iets?
|
Citaat:
De aupair vind ik wel slecht acteren (n) |
Citaat:
En de jongste doet nog lekker naïef en bijdehand. |
Ik bedoel het in de positieve zin hoor (y). Ik vind dat ze het leuk doen alleen komen kinderen altijd enigszins onrealistisch over bij mij op tv.
|
Ik vind het leuk (y) en aangezien ik dan in mijn eentje op de bank zit in een leeg huis (oppassen) ga ik het zeker volgen!
|
echt tof, heb verschillende moment wel moeten lachen om d'r.
verwacht dat ik er vaker na ga kijken. |
opzich wel okay, maar ik kijk het alleen maar omdat daarna grey's anatomy komt en ik daar geen minuut van wil missen :o
|
ik vond aflevering 2 beter dan de 1e, ik vind kim ook tof en de au pair eigenlijk ook wel (y)
|
Ik las gisteren ergens dat het maar een 10-delige serie is.
|
ja! dat heb ik ook ergens gelezen gisteren!
Maar nu zit ik me dus serieus af te vragen waar ik dat gelezen heb... |
Citaat:
|
Ik vind dat liedje van het begin leuk! Er weet hier vast wel iemand van wie dat is toch?
En bij de eerste aflevering, hoe heet dat "Hmmm.... shit!" nummer? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |